טיול מקיף בפירנצה וסביבותיה באזור טוסקנה

הנכם מוזמנים לטייל איתנו בפירנצה, בירת חבל טוסקנה, השוכנת במרכז איטליה. נטייל בין סמטאות העיר ונבקר באתרים ההיסטוריים של העיר. במעבר בין הגשרים העוברים מעל נהר הארנו, נדלג בין החלקים השונים של פירנצה מימי הביניים ועד תקופת הרנסנס ונפגוש בגדולי האמנים של איטליה: מיכאלאנג'לו, לאונרדו דה וינצי, משפחת דה מדיצ'י ועוד. הטיול שלנו משלב בין אמנות, היסטוריה, ארכיטקטורה וקולינריה ואצלנו כל הכניסות כלולות!

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 תל אביב - פירנצה

טיסה ישירה לרומא ונסיעה לפירנצה. יציאה לסיור במרכז ההיסטורי של פירנצה. את הסיור נתחיל בפייצה דלה סיניוריה; בין היתר נצפה מבחוץ על סדרת הפסלים הנמצאת בלוג'ה דלה סיניוריה (Loggia della Signoria), בפלצו וקיו (Palazzo Vecchio) בית העירייה של פירנצה, "מזרקת נפטון" שבכיכר, עם דמויות הברונזה של אמנטי (Amanati). נמשיך בויה דל קלציואולי (Via del calzaiuoli) ונתעכב לצד בניין אורסנמיקלה (Orsanmichele), נקיף אותו ונסרוק את הפסלים המוצבים בגומחותיו. משם הלאה, לכיכר הקתדרלה, שם נצפה במגדל הפעמונים ולאחר מכן בדלתות הברונזה של בית הטבילה, מעשה ידי לורנצו גיברטי (Ghiberti).
ארוחת ערב.

יום 2 פירנצה

נתחיל את הסיור בכנסיית "הצלב הקדוש" (Santa Croce) ובה ציורי פרסקו של ג'וטו, קברו של מיכלאנג'לו ועוד קברי קיר מפורסמים. ביציאה לחצר נחזה בקפלה פצי של ברונלסקי (Brunelleschi, Capella Pazzi) משם, רגלית, נלך בכיוון פייצה סנטה אנונציאטה (Santa Annunziata); בדרך נתעכב במוזיאון יצירות הפיסול של פירנצה – הברג'לו (Bargello), שם נחזה בפסליו של דונטלו (Donatello), גיבטי (Ghiberti) וורוקיו (Verrocchio) ובפסלים מוקדמים של מיכלאנג'לו. כשנגיע לפייצה, נתבונן בבניין בית המחסה לאסופים (Ospedale degli innocenti) ומשם ברגל למוזיאון האקדמיה שם נצפה בפסל "דוד" ובפסלי "העבדים" של מיכלאנג'לו (לא חייבים אבל בטח זה נורא נחשב וכולם ירצו…). עייפים מאוד מאמנות נוכל להתנועע בשוק סן לורנצו (Mercato di San Lorenzo), לאכול אוכל טוב באחת ממסעדות השוק ולחזור למלון למנוחה. אחרי הצהריים: ביקור ארוך במוזיאון האופיצי.

כנסייה בפירנצה
פירנצה
יום 3 פירנצה – סיינה - פירנצה

האוטובוס מפירנצה מביא אותנו עד לכיכר הכניסה לעיר העתיקה של סיינה ומשם, רגלית, נתחיל את סיורנו בכניסה לפלצו פובליקו (Palazzo Publico), בית העירייה שם נחזה במכה ציורי קיר מרשימים של סימונה מרטיני (Martini) ושל אמברוג'ו לורנצטי (Lorenzetti). נצא לכיכר ונצעד אל עבר בניין הקתדרלה. נשב על הספסלים הציבוריים שמולה ונתבונן בחזית המפוסלת, אחת מיצירות המופת של גדול מבשרי פיסול הרנסנס ג'ובני פיזנו (Giovanni Pisano). הסיור בתוך הקתדרלה יפגיש אותנו עם שיבוצי השיש המרהיבים של הריצפה, עם פסל קטן ממדים של מיכלאנג'לו ועם עוד כמה יצירות מופת. חוויה גדולה עוד יותר מחכה לנו עת שנצא מבניין הקתדרלה וניכנס למוזיאון יצירות הקתדרלה שלצדו (Museo del opera del Duomo) שם נחזה בפסלים המקוריים של פיזנו ובקומה השנייה ביצירת המופת "המאסטה" של ד'וצ'ו (Duccio, Maesta).  ירידה של כמה עשרות מדרגות רחוב (בזהירות רבה) יובילו אותנו לבית הטבילה של סיינה, שם נחזה באגן הטבילה ובו תבליטי ברונזה, בין היתר "משתה הורדוס" של דונטלו.

יום 4 פירנצה - אזיסי - פירנצה

ניסע לאסיזי, עיר הולדתו של הקדוש הנוצרי פרנצ'סקו. על אף שהטיף לחיי צניעות ונזירות, נבנו בעיר שתי כנסיות הנושאות את שמו, המהוות התגלמות של עושר ופאר. כנסיות סן פרנצ'סקו באסיזי בנויות האחת מעל השנייה. נפתח את הסיור בעליונה ונחזה במערכת ציורי הקיר מן המאה ה-14 (שאליה מכוון הוויכוח "ג'וטו – נון ג'וטו", כלומר האם היה זה ג'וטו שצייר אותם או מישהו אחר). סדרת הציורים הגדולים מספרת את תולדות חייו של הקדוש. משם נרד לכנסייה התחתונה ונחזה במערת ציורים נוספת, הפעם של הצייר סימונה מרטיני המוקדשת לסיפוק חייו של הקדוש מרטינו. נסייר ברחובות הנפלאים של העיר ולקראת אחרי הצהריים נחזור לפירנצה.

בזיליקת סנטה קרוצ'ה
בזיליקת סנטה קרוצ'ה
יום 5 פירנצה – רוונה - פירנצה

האוטובוס יביא אותנו לעיר הפסיפסים רוונה. נבקר בשלוש כנסיות: סן ויטלה (San Vitale)  ולצדה אחוזת הקבר של גלה פלצ'ידיה (Gala Placidia), סנט אפולינרה נואובו (Sant'Apolinare nuovo)  וסנט אפולינרה אין קלסה (Sant Apolinare in Classe). על מלאכת יצירת הפסיפסים המרהיבים נלמד באחת מחנויות הפסיפסים בעיר. נשתה קפה טוב ונצא בדרך חזרה לפירנצה, דרך פתלתלה על גבעות ירוקות. נעצור לארוחת צהריים מאוחרת.
אחרי הצהריים: פירנצה – זמן חופשי לקניות ולשיטוטים.

יום 6 פירנצה

נחצה את נהר הארנו בהליכה על פני הגשר הישן (Ponte Vecchio) בכיוון כיכר כנסיית סנטה מריה דל קרמינה (Santa Maria del Carmine). ניכנס לכנסייה כדי לחזות בסדרת ציורי הקיר שנוקו ושחזרו לא מזמן, מעשה ידי מזצ'ו Masaccio), המוקדשים לקדוש פטרוס, בקפלה הנושאת את שמו. משם, רגלית, נגיע לכנסיית סנטו ספיריטו (Santo Spirito), שתוכננה בידי גדול אדריכלי הרנסנס המוקדם ברונלסקי (Brunelleschi).  במעלה הרחוב נפה שמאלה, כשלמולנו נפתחת כיכר רחבת ידיים של הפלצו פיטי (Palazzo Pitti). נבקר במוזיאון ואולי גם בגני הבובולי שלצדו (Bobloli). בחזרה לכיוון המלון, אם עוד כוח ברגלנו, נבקר בכנסיית סנטה מריה נובלה. לקראת ערב, ניסע לרומא ונעלה על טיסה ישירה לארץ.
(*) ייתכנו שינויים בסדר הביקורים

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
המחיר כולל
  • טיסה בינ"ל  ת"א/רומא/ת"א    בחברת אל על
  • מיסי נמל לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות .(חושבו לפי המחירים הידועים ביום הפירסום. שינוי באלה יביא לעדכון מחיר הטיול הכולל)
  • כלכלה: על בסיס ארוחת בוקר וארוחת ערב ביום ההגעה לפירנצה
  • דמי כניסות לאתרים ולשמורות כמפורט בתכנית.
  • טיפים לנותני השירותים בחו"ל
  • הדרכה : צוות בריזה ומדריכים מקומיים לפי הצורך
המחיר אינו כולל
  • ביטוח רפואי ומטען (מומלץ כולל הטסה רפואית)
  • הוצאות אישיות
  • שתייה וארוחות שאינן כלולות
פרטי טיסות אלעל

9.10 – המראה מת"א 06:05, נחיתה ברומא 08:45

14.10 – המראה מרומא 21:55, נחיתה בת"א 02:20 (ביום 15.10)

בית מלון

במרכז פירנצה, מלון Hotel Leonardo Da Vinci 4*

http://www.hotelleonardofirenze.it/

רישום, אפשרויות תשלום ודמי קדימה

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.

עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 300 יורו ממחיר הטיול הסופי.

יתרת התשלום תיגבה עד 30 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).

על טופס הרישום יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית

שער הדולר / יורו :  נקבע ביום החיוב בפועל לפי שער העברות והמחאות גבוה .

** בכל מקרה יוסדרו כל התשלומים לפני היציאה **

דמי ביטול

מ-90 יום   ועד 45 יום לפני היציאה –  300 €

44-34 יום לפני היציאה לטיול – 500 €

21-33 יום לפני היציאה לטיול – 750 €

8-20 יום לפני היציאה לטיול –   1000 €

פחות מ-8 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא מחיר הטיול

* מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א'-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)

בחישוב מניין ימי עבודה המוזכרים לעיל יחושבו ימים א'-ה', להוציא ערבי חג וימי חג.

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל . כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול לא כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים. ההחזר יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל או פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה.

**  ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה,

לפקס מספר  03-5440055
או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .

חובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!

ביטוח ביטול נסיעה – טלפון אחד יכול לחסוך לך המון כסף !!!

אין היום שום ביטוח המכסה ביטול נסיעה חוץ מביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לרכוש  ביטוח בריאות התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו חצי שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.

לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח.

כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.

אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת אתה חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו.

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….

יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד':

1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.

2 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!

פיצול הקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (divide).

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.

לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי. אין לבריזה כל התחייבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה למשרד הבריאות כדי לקבוע תור ללשכת הבריאות המחוזיות באזור מגוריך:  מס' הטלפון בכל רחבי הארץ – 5400*

לתשומת לבכם
  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.

בברכת טיול נעים מצוות בריזה

צפו >> טיולים מאורגנים לאיטליה