טיול כוכב: 8 ימי טיול באגמים ונופי הרים איטלקיים בצפון איטליה

לא רחוק מכאן, בליבה של אירופה, נמצאת ארץ משובצת אגמים המשתרעת לרגלי רכס האלפים ששוליו נקראים הרי הדולומיטים בשל הרכב המסלע שלהם.
אנו נטייל באזור קסום וירוק זה, העשיר במים ורווי במיתוסים והיסטוריה, כמו גם בעיירות ציוריות וערים שהן מהיפות באירופה.
** הטיול מבוסס על לינה בשני בתי מלון בלבד.

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 תל אביב - ונציה - אגם גארדה

נמריא בשעות הבוקר בטיסה ישירה לכיוון ונציה. לאחר הנחיתה, נתארגן וניסע לבית המלון באזור אגם גארדה. אחר הצהריים יוקדש למנוחה ליד בריכת המלון.

יום 2 שייט באגם גרדה

היום נטייל באזור אגם גארדה. נבקר בריבה דל גרדה, עיירה השוכנת על שפת האגם. נעלה על ספינה איתה נשוט לביקור בלימונה, גם היא עיירה מקסימה השוכנת על הגדה המערבית של האגם. נמשיך ונשוט לעבר הגדה המזרחית למאלצזינה, עיירה יפה היושבת על שפת האגם למרגלות ההר, ונשלטת ע"י טירה מן המאה ה14. נמשיך בנסיעה לאורך הגדה המזרחית של האגם בו הוקמו עיירות הנופש בהן בולטת אדריכלות הבנייה הלומברדית. לעת ערב נשוב למלוננו.

יום 3 ורונה

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לורונה. נצא לסיור היכרות בעירם של רומיאו ויוליה, הקושרים סיפור אהבה בלתי אפשרי לאגדה רומנטית. נצפה בביתה של יוליה, נתרשם מהארנה המשמשת מזה כ-200 שנה למופעים ופסטיבלי מוזיקה לרוב. נבקר בכיכר השוק המפורסמת ונוכל לטעום גם גלידה איטלקית והפעם במקור. נמשיך ונבקר גם בעיר העתיקה לאורך החומות, נבקר בקברי משפחת סקאליג'רי ובמדרחוב המהודר. חזרה למלון לקראת ערב.

יום 4 הרי הדולומיטים

יום שכולו טבע. ניסע בנוף הררי, בין נחלים שוצפים ואגמים מקסימים. נבקר באורטיזיי, הלא היא אורליך בפי המקומיים, עיירה ציורית וקטנה שאילולא היו השלטים באיטלקית ניתן היה לחשוב שעברנו את הגבול לאוסטריה. נבקר במרכז העיירה ונתרשם מהאדריכלות הטירולית המקסימה השולטת בה. נבקר בעמק גרדנה ככל שיאפשר הזמן, ונחצה את מעבר די סלה בדרכנו למלוננו.

אגם פרגסר בהרי הדולמיטיים
בקתות בצפון איטליה
יום 5 פדובה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה קצרה לעבר העיר פדובה, בירת מחוז ונטו. נסייר באתרים המרכזיים של עיר כגון קפלה דלי סקרובניי שעל קירותיה צייר האמן ג'יאוטו את יצירת האמנות המספרת את סיפורו של ישו. נמשיך לביקור בבזיליקת סנט אנטיוניו והקלויסטר הצמוד לה, נבקר בגן הבוטני שהוכר ע"י יונסק"ו כאתר המיועד לשימור ונטייל בין העצים בני מאות שנים. יינתן גם זמן חופשי לטיול עצמאי בעיירה הנעימה בין הסמטאות השונות, בתי הקפה והחנויות הרבות. לקראת ערב, חזרה לבית המלון.

יום 6 סירמיונה - בלאג'יו - קומו

נצא לבקר בעיירה הציורית סרמיונה, היושבת על חצי אי ארוך וצר החודר עמוק לאגם גרדה.  בין חומותיה מתנמנמת עיירה יפהפיה עם בתים בסגנונות בנייה שונים וגנים מרשימים ומטופחים. נמשיך מערבה לכיוון אגם קומו, לביקור בבלאג'יו, עיירה מקסימה היושבת על שפת האגם, ממש במקום המפגש של שתי שלוחותיו. נסייר בעיר ולאחר מכן נמשיך בנסיעה לאורך האגם. לינה וארוחת ערב במלון באזור.

יום 7 הקסם של ונציה ושייט בגונדולה

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את המלון וניסע לונציה. בהגיענו נעלה על סירה שתובל אותנו אל הגטו, ולאחר סיור במקום, נשוט בגונדולה בין תעלות העיר ולאחר מכן נמשיך בסיור רגלי לביקור בכיכר סאן מרקו עמוסת התיירים והיונים. נראה את ארמון הדוג'ים, גשר האנחות, מגדל הפעמונים, ועוד ככול שיותיר הזמן והכח. בתום היום במהנה נחזור בשייט אל נקודת המפגש עם האוטובוס. נשוב למלוננו.

ונציה
יום 8 ונציה - תל אביב

בשעות הבוקר, ניסע לשדה התעופה של וונציה לטיסה ישירה ארצה.
(*) הערה: יתכנו שינויים בסדר הביקורים.

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
המחיר כולל
  • טיסות ישירות ת"א – ונציה – ת"א
  • מסי נמל והיטלי דלק (נכון ליום פרסום ההצעה. מחיר הטיול יעודכן בהתאם לשינויים)
  • בתי מלון מדרגה ראשונה (4 כוכבים)
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון
  • אוטובוס תיירים ממוזג לאורך כל המסלול
  • שייט באגם גארדה כמפורט במסלול
  • שייט בגונדולה בתעלות ונציה
  • כניסות לאתרים שבתוכנית
  • מדריך מצוות בריזה
  • ליווי רפואי
  • מדריכים מקומיים על פי התוכנית
  • טיפים לנותני השירותים בחו"ל
  • פגישת קבוצה עם מדריך הטיול – כשבוע לפני היציאה
המחיר אינו כולל
  • ביטוח בריאות ומטען
  • ארוחות שאינן כלולות  
  • שתיה בארוחות המוזמנות
  • הוצאות בעלות אופי אישי
פרטי טיסות אלעל

4.9 המראה מנתב"ג 05:50 – נחיתה בוונציה 08:40
11.9 המראה מוונציה 09:50 – נחיתה בנתב"ג 14:15

רישום, אפשרויות תשלום ודמי קדימה

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.
עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 300 יורו ממחיר הטיול הסופי.
יתרת התשלום תיגבה עד 45 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).
על טופס הרישום יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית
שער הדולר / יורו :  נקבע ביום החיוב בפועל לפי שער העברות והמחאות גבוה .
** בכל מקרה יוסדרו כל התשלומים לפני היציאה **

דמי ביטול

מ-90 יום   ועד 45 יום לפני היציאה –  300 יורו
44-34 יום לפני היציאה לטיול – 750 יורו
21-33 יום לפני היציאה לטיול – 950 יורו   
8-20 יום לפני היציאה לטיול –   1500 יורו
פחות מ-8 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא מחיר הטיול
* מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א'-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)
בחישוב מניין ימי עבודה המוזכרים לעיל יחושבו ימים א'-ה', להוציא ערבי חג וימי חג.

לשימת לב המזמין

מדובר במוצר פרימיום וייחודי הכרוך בהשקעה והתאמה ללקוח, כאשר הזמנה מסוג זה אינה מבוצעת במכר מרחוק על פי שיווק אינטרנטי או דומה לכך.
יש לשים לב לתנאי הביטול הנקבעים בהתאם לספקי השירות השונים, כמו כן, כל ביצוע הזמנה
מחייב אישור הלקוח מראש והסכמתו כי קרא מלא התנאים לרבות העובדה, כי עסקאות מסוג זה
אינן מבוצעות באינטרנט, אלא באישור פרונטלי של הלקוח )לא מכר מרחוק(, על כל ביצוע הזמנה מסוג זה יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן בתנאים המתאימים.

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל . כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול לא כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים. ההחזר יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל או פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה.
**  ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה,
לפקס מספר  03-5440055
או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .
חובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!
ביטוח ביטול נסיעה – טלפון אחד יכול לחסוך לך המון כסף !!!
אין היום שום ביטוח המכסה ביטול נסיעה חוץ מביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לרכוש  ביטוח בריאות התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו חצי שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.
לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח.
כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.
אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת אתה חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו.

אופן ותנאי תשלום בטיולי בריזה

התשלום יתבצע באמצעות טופס הרישום , בו יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….

יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד':
1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.
2 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!
פיצול הקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (divide).

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.
לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי. אין לבריזה כל התחייבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה למשרד הבריאות כדי לקבוע תור ללשכת הבריאות המחוזיות באזור מגוריך: מס' הטלפון בכל רחבי הארץ – 5400*

לתשומת לבכם
  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.

בברכת טיול נעים מצוות בריזה

צפו >> טיולים מאורגנים לאיטליה