איחוד האמירויות היא מדינת פדרציה קטנה (83,600 קמ"ר – 115 בעולם) במפרץ הפרסי המורכבת משבע נסיכויות נפט: אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה ואום אל-קויון. שיתוף הפעולה בין הנסיכויות החל בתחילת שנות ה-50 בעידודה של בריטניה. המדינה הכריזה על עצמאות מלאה בשנה 1971, לאחר יצירת הפדרציה. כיום עומדת אוכלוסיית המדינה על כעשרה מיליון בני אדם. איחוד האמירויות נמצאת במתח מתמיד עם איראן, לאחר שהאחרונה השתלטה על איי טונב והאי אבו-מוסא, אותם רואות הנסיכויות כשייכות להן. המהפכה באיראן (1979), מלחמת איראן-עיראק (1980-1988) ופלישת עיראק לכווית (1990) זעזעו את המדינה הקטנה במפרץ, אולם מנהיג המדינה המיתולוגי, שייח' זאיד בן סולטן אאל נהיאן, הוביל את המדינה בבטחה והצליח להתמודד עם רצף המכות. 

איחוד האמירויות היא בין המדינות העשירות במזרח התיכון בפרט ובעולם בכלל. תמ"ג המדינה עומד על 696 מיליארד דולר (32 בעולם). התמ"ג לנפש במדינה עומד על 70,371 דולר (11 בעולם). ענף ההכנסה המרכזי של המדינה הוא נפט, כאשר מייצרת המדינה הקטנה כמעט 3.5 מיליון חביות נפט מדי יום.

איחוד האמירויות היא המדינה הערבית המתקדמת ביותר, משקיעה רבות בפיתוח ההשכלה הגבוהה ובקידום טכנולוגיות מתקדמות, כך גם בקידום מעמד האישה. מצב זה מסייע בבנית שיתופי פעולה בין גורמים בישראל ובאיחוד לאחר הסכם השלום שנחתם בין המדינות לפני שנה.

ענף התיירות באיחוד האמירויות בכלל ובאבו דאבי בפרט נמצא בתהליך צמיחה מתמיד. איחוד האמירויות הגיע להשגים מרשימים, כמו בנית הבנין הגבוה בעולם, הקניון הגדול בעולם, שדה התעופה הגדול בעולם, מוזיאון האמנות, הלובר, הגדול באיזור בכלל ובעולם הערבי בפרט. ניתן גם להתרשם מהאדריכלות המודרנית בערים הגדולות.

טיולנו באמירויות יאפשר לנו ליהנות מביקור מרשים באתרים המרכזיים בכמה מהאמירויות, כולל מסגדים, מוזיאונים, מבצרים ושווקים ססגוניים. נשלב גם טיולי טבע יפים בדיונות המדבר, ברכס ההררי הגרניטי היפה, ובחופים המפורצים המרשימים לאורך מפרץ עומאן.

ומה מיוחד בטיול שלנו?

טיסות סדירות בחברת אל על
3 בתי מלון בלבד בכל הטיול
כל בתי המלון 5 כוכבים טובים במיקום מועדף ומרכזי
ארוחות ברמת בתי מלון 5 כוכבים
תכנון מדוקדק שמאפשר לראות יותר

טיסות אל על לטיול

12 בינואר המראה בשעה 13:00 מנתב"ג ונחיתה בדובאי בשעה 18:30 
20 בינואר המראה מדובאי בשעה 13:00 ונחיתה בנתב"ג בשעה 14:50

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 ת"א - דובאי - אבו דאבי (Abu Dhabi)

נטוס בטיסה ישירה לדובאי ומשם נמשיך  לאבו דאבי בירת האמירויות שם נתחיל את טיולנו.  זוהי העיר השניה בגודלה במדינה אחרי דובאי ומונה סביב 1,400,000 תושבים (מתוכם מעל 80% עובדים זרים). העיר שוכנת בקצהו של אי במפרץ הפרסי המרוחק 250 מ' מהיבשת. לינה: אבו דאבי (3 לילות).

Sofitel Abu Dhabi: לינק לאתר המלון

ימים 2-3 אבו דאבי

את היומיים הבאים נקדיש לבירת האמירויות אבו-דאבי – נבקר במסגד הגדול, מסגד שייח' זאיד, אחד החשובים במדינה ואחד מעשרת הגדולים והמפוארים בעולם, בעל 82 כיפות,  בארמון האמריטס מבתי המלון המפוארים בעולם (במידה ויתאפשר), בדרך קורניש – השדרה הראשית של העיר לאורך החוף הכוללת שבילי הליכה, פארקים וגורדי שחקים, בארמון הנשיאות בעל אדריכלות איסלאמית.
כמו כן נבקר באי – יאס, מקום צבעוני מאד הכולל מרינה, מרכזי קניות, ו"אטרקציות", כמו מסלול מירוץ פורמולה 1, פרארי וורלד, יאס ווטרוורלד, קניון ומלון – מהמפוארים והמיוחדים בעולם. נבקר במוזיאון הלובר הנמצא באי סעדיאט ושנפתח ב- 2017 ונחשב לגדול ביותר בחצי האי ערב. המוזיאון מציג עבודות אומנות מהלובר בצרפת ואוספים אחרים מרהיבים. נערוך סיור בשמורת המנגרובים. לינה: אבו דאבי  

כניסות: ללובר, מגדלי איתחד, מסגד, ארמון הנשיאות    

יום 4 אל עין (Al Ain) ואתריה

את היום נקדיש לאזור העיר אל עין – נווה מדבר ממנה נשקף מראה יפה של רכס ההים ג'בל חאפאט , הפסגה הגבוהה באבו דאבי 1240 מ', השניה באמירויות. אזור בעל היסטוריה של למעלה מ-3,000 שנה המכיל אתרים שהוכרו כאתר מורשת עולמית של אונסקו (היחיד באמירויות). נבקר במוזיאון הנמצא במצודת סולטן בן זייד, המנחיל את המורשת, התרבות וההיסטוריה של איחוד האמירויות הערביות. המוזיאן מהווה חלק אתנוגרפי מעניין במיוחד המשקף את חיי היומיום של תושבי האזור, עם מג'לים מסורתיים משוחזרים ותערוכות של בגדים מסורתיים ותכשיטים בדואים. בחלק הארכיאולוגי מוצגים תצוגות של תגליות ממצאים מקומיות המתוארכות לתקופת הברונזה וברזל, כולל תליונים ואוסף מטבעות חשוב. נבקר בנווה המדבר בין מטעי התמרים הענקיים שמושקים בשיטה המסורתית, במבצר שבאזור, במעיינות החמים, בגן החיות שנפתח ב-1969 המפורסם בזכות מתקני המחקר שבו, ובמיוחד בתוכנית הרבייה של בעלי חיים הנמצאים בהכחדה. במידה ויתקיים שוק גמלים באזור נבקר בו. לינה אל עין (לילה אחד)

ימים 5-6 אל עין - דובאי

הבוקר נצא בנסיעה לדובאי – עיר חוף ענקית ומפוארת עם עושר דמיוני, בה הכל מתוכנן למשעי, על מנת להיות הכי יפה, נוצצת ומרשימה.  בדובאי נמצא המגדל הגבוה בעולם, הקניון הגדול בעולם, המזרקה הגדולה בעולם, וכו. את היום נקדיש להכרות עם חלק מאתרי העיר העתיקה והחדשה. נבקר במתחם מלון אטלנטיס, בשווקי הזהב והתבלינים, במרינה ואיזור גומהורייה, במסגד, נבקר בגן הפרחים המרהיב, בתיאטרון ובמוזיאון לאמנות דיגטלית. אתרים נוספים בעיר – האי המלאכותי – "דקל אלג'מירה",  "מסגרת דובאי" שהינה דוגמה לאדריכלות מודרנית, אקווריום ענק, שבתוכו שוחים כרישים, צבי ים, חתולי ים ועוד עשרות סוגי דגים טרופיים, העיר העתיקה על שווקיה וסמטאותיה, ועוד. באחד הערבים נצא לשייט קצר באיזור המרינה. לינה: דובאי (4 לילות) 

Fairmont Dubai: לינק לאתר המלון

יום 7 דובאי - נסיכות שרג'ה - בורג' ח'ליפה - דיונות החול

אונסק"ו בשנת 1998 בתואר בירת התרבות הערבית, ובשנת 2014 בתואר בירת  התרבות האסלאמית. בעוד דובאי ואבו דאבי משדרות יוקרה ופאר לא מעולם הזה, הנסיכות אל שארג'ה שומרת על איזון בין קידמה ובין מסורת ותרבות ערבית. העיצוב והבנייה, בעיקר במרכז ההיסטורי של העיר אל שארג'ה (בירת הנסיכות), הרבה יותר מעודן. בעיר מוזיאונים וגלריות, וכן אתר ארכיאולוגי מרשים, המשחזר את ההיסטוריה המדהימה והעשירה של האיזור, נסייר במוזיאון לתרבות האיסלאם המרתק, בו פריטים מראשית האסלאם ועד ימינו – כתבי יד עתיקים, וחפצים נדירים של פילוסופים, חוקרים, אסטרונומים, מגלים וממציאים מוסלמים. נבקר גם במסגד המלך פייסל, בכיכר הספר ובשווקי העיר בתום הסיור נחזור לדובאי ונשלים את סיורנו בעיר .
נבקר באתרי העיר, ובין היתר במבנה הגבוה בעולם – מגדל ח'ליפה, שגובהו 828 מ' ובעל מבנה ייחודי. חברת עמר מדובאי, היא זו שיזמה את הפרויקט, האדריכל הראשי הוא האמריקאי אדריאן סמית, והבניה בוצעה ע"י חברת סמסונג הנדסה מדרום קוריאה. המגדל נקרא במקור "בורג' דובאי", אך שמו שונה ל"בורג' ח'ליפה" על שם נשיא איחוד האמיריות ושליט אבו דאבי שהזרים כסף רב בתקופת הבנייה, שהתרחשה במשך 6 שנים מ 2004 עד 2010. נעלה לתצפית עוצרת נשימה על כל האיזור מקומות 124-5.אחה"צ ניסע בג'יפים למרחבי הדיונות המרשימות ונהנה מנופיהן בזמן שקיעה. לינה: דובאי

יום 8 דובאי - פוג'ירה - דובאי

את היום נקדיש לנסיכות פוג'ירה. נבקר במסגד אל בידיה, הנחשב לאחד המסגדים המוסלמיים העתיקים במדינה, והוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. גם כיום, מאות שנים לאחר הקמתו הראשונה, המסגד מקיים את התפילות היומיומיות של תושבי המקום והמבקרים. זהו בניין היסטורי המהווה עמוד חשוב בהיסטוריה התרבותית והאדריכלית של האיזור. בקר גם במצודה המרשימה שבעיר ובשווקים. לאחר הביקור בעיר נעלה לכיוון רכס אל חג'אר הגרניטי המרשים ביופיו, ונבקר בכפרים ההרריים הציוריים. לקראת ערב נגיע לדובאי בנסיעה לאורך המפרצים המזרחיים היפים הצופים לעומאן. נחזור לדובאי. לינה: דובאי

יום 9 תל-אביב

בשעות הבוקר.. לפי שעת הטיסה ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה לתל-אביב.

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
מחיר הטיול כולל

טיסות אל על בינלאומיות ומסי נמל
לינה בבתי מלון –כפי שמופיעים בטיול ( 5 כוכבים )  על בסיס חצי פנסיון
כניסה לכל האתרים המופיעים בתוכנית .
טיול ג'יפים לדיונות החול .
מדריך/ה ישראלי/ת –ומדריך מקומי דובר אנגלית
בקבוק מים 0.5 ליטר ליום לאדם
טיפים לנותני השירותים
ערכות שמע אישיות
מס יומי בבתי המלון

מחיר הטיול אינו כולל

אשרת כניסה במידה ותדרש
ארוחות צהריים – ושתייה בארוחות הכלולות
בדיקות קורונה היכן שידרשו
ביטוח רפואי ומטען
כל מה  שאינו מופיע במחיר כולל .

תאריך הרשמה ודמי רצינות

על מנת להבטיח מקומות על הטיסות ואת בתי המלון יש להירשם עד 8 לדצמבר.
עם ההרשמה ייגבו 490 דולר לאדם להבטחת הטיול והשירותים.
שאר הסכום יועבר עד 3 תשלומים ( להלן)
התשלומים יבוצעו בהעברה בנקאית  או בכרטיס אשראי.

עניני הקורונה

מכיוון שאנחנו עדיין בשלהי תקופת הקורונה וייתכנו שינויים או ביטולים, על כל מטייל לעשות, במסגרת ביטוח הבריאות, הרחבה למקרי קורונה. כל בדיקות הקורונה, שידרשו לביצוע הטיול הן בארץ והן ביעד הטיול קרי האמירויות יהיו על חשבון המטיילים והמצאת תעודת קורונה בינלאומית, דיגיטלית ומודפסת באחריות המטיילים

הערה

למדריך/ת  בריזה יש הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים
של תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם, ובכל מקרה המונע ביצוע התכנית המקורית והכל לטובת והצלחת הטיול ומטייליו.

תנאי ותהליך ההרשמה ומקדמה 

לפונים יישלח טופס הרשמה בהמשך.
אפשרויות התשלום הן או בהעברות בנקאיות (להלן) או בשלשה תשלומים בכרטיס אשראי.
לרישום לטיול יש שלשה שלבים:
1 – יש למלא את טופס ההרשמה ולשלחו למרכז ההזמנות במייל או בצילום ווטצאפ
2 – יש לשלם מקדמה על סך 490 דולר עד יום ד' 8.12.22  בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית ואז לשלוח אישור העברה בנקאית למרכז ההזמנות של בריזה (להלן)
3 – יש לשלוח תצלום של הדף הראשון בדרכון בוואטצאפ למרכז ההזמנות

תנאי ביטול

המבטל מיום ההרשמה 16.11 ועד 8.12.22 ישלם דמי ביטול ע"ס 490 דולר
המבטל  אחרי 8.12.22 ועד 29.12.22  ישלם 1260 דולר דמי ביטול
המבטל אחרי 29.12.22 ישלם דמי ביטול בגובה מחיר הטיול פחות 300 דולר.

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל. כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול יעשה בערכי המט"ח  ביום התשלום ששולם בפועל (תוך מקסימום 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל) שתישלח למשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה. ההחזר הכספי יתבצע בהעברה בנקאית לחשבון הנוסע.
** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת ההודעה לבריזה, בווטצאפ   052-5440864
או מייל : או breezatravel@gmail.com   ולוודא שאכן נקלט הביטול של הטיול .

הסבר על תנאי ביטול: תנאי הביטול נגזרים מתנאי הביטול של הספקים בחו"ל

ונותני שירותי הקרקע והתעופה (בתי מלון, תחבורה, כניסות, טיסות, ארוחות)
במקרה של ביטול הטיול ביוזמת הנוסע, מכל סיבה שהיא, יחולו דמי לפי הפירוט למעלה לפי הפירוט למעלה.

ביטול בגין כח עליון

בריזה אינה אחראית לביטולים בגין רעש אדמה, מלחמה, מזג אויר, שביתות וכל גורם שאין לחברה שליטה עליו.
לשם כך יש ביטוח נוסעים מורחב המכסה כמעט כל סיטואציה.
עסקת מכר מרחוק: אין דין הביטולים בטיולי בריזה כדין "עסקת מכר מרחוק" המקנה למבוגרים מעל גיל 65 אפשרות ביטול בתשלום סמלי גם ברגע האחרון.
 שער הדולר :  נקבע ביום החיוב בפועל לפי שער העברות והמחאות גבוה .

ביטוח בריאות לנוסע לחו"ל הוא גם ביטוח ביטול נסיעה מטעמי בריאות

מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". אפשר לרכוש  ביטוח בריאות מכל סוכן ביטוח, התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו חצי שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.
לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח. כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.
אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!!

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

מקבלת הכרטיסים ושבוע לפני המראה, אפשר לבחור מקומות ישיבה על המטוס דרך אתר אל על.
פיצול מהקבוצה ברוב המקרים, מטיסות הקבוצה, כרוך בתוספת תשלום (divide).

ציוות חדרים לטיול וחדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.
לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי. אין לבריזה כל התחייבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות המחוזיות באזור מגוריך: טלפון כלל ארצי:  *5400 וכן, לנרשמים יישלחו התנאים הרלבנטיים והדרישות לגבי חיסונים ובדיקות קורונה לטיול זה בימים הקרובים.

לתשומת לבכם

בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה. 

בברכת טיול מוצלח מצוות בריזה