*לטיול טרם נקבע מועד יציאה

סמוך למפגש הגבולות עם שוויץ וצרפת, מלבלב לו עמק בצפון מערבה של איטליה – עמק אאוסטה הקטן המתנאה בשלל צבעיו, מירוק כהה ועד לכתום, אדום וצהוב בצבעי השלכת בתקופת שנה זו.
נצא לטיול מיוחד במינו המשלב הן טבע והליכות קלות והן מפגש עם כפרים ועם קהילה מיוחדת במינה שבנתה לעצמה מקדש של אמנות, מעט בהשפעה מצרית קדומה: המקדש בדמנהור.
ומעל כל אלה מתנוססים רכסיו הלבנים של רכס האלפים. השילוב בין טבע לאמנות מקבל כאן את ביטויו בעצמה נדירה שקשה למצא בעולמנו.

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 ת"א - מילנו - עמק צ'רווינו

ננחת באיזור מילנו לפני הצהרים, וניסע לעמק צ'רווינו (Valle del Cervino), המפגש הראשון שלנו עם נופי טבע מיוחדים, שילוו אותנו לאורך כל הטיול. נעלה ברכבל מקומי לכפר שמווא (Chamois), כפר שניתן להגיע אליו רק ברכבל. נסייר בכפר, ואם מזג האוויר והזמן יאפשרו, נצא לטיול רגלי לכפר Corgnolaz. נרד חזרה ללינה בעמק בכפר סרויניה.

יום 2 טיולי רגל בעמק צ'רווינו

היום יוקדש כולו לעמק היפה שבו לנו. נצא לעמק גרייסוני ונקר בארמון סבוי ממנו נצא לשביל "השביל של המלכה" על שם המלכה מרגריטה שהיתה נוהגת לצעוד בו מארמון הקייץ הזה ; השביל מוביל אל אגם גובר, מרחק הליכה קצר מהמרכז ההיסטורי גרסוני סנט ג'יין. יום של טיולי טבע וחזרה ללינה בכפר סרויניה.

ימים 3-4 ביקור בדמנהור

ימים אלה מזמנים לנו חוויה יוצאת דופן. נחשף לקהילה הרוחנית הגדולה באירופה, שהתיישבה בעמק לרגלי האלפים, ומאמינה ש"אמנות מחוללת שינוי".
מתחת לאדמה בדמנהור (מקור השם מצרי) מסתתר מקדש תת קרקעי קסום, המצוין בספר השיאים של גינס כמקדש התת קרקעי הגדול בעולם, ומוגדר בצדק רב הפלא השמיני בעולם.
הביקור בדמנהור הוא כניסה לעולם לא מוכר, מסתורי, מורכב, מעורר מחשבות, מופלא וקסום. במסגרת הביקור נסייר ב"מקדש האדם" – יצירת מופת אמנותית. סיור תת קרקעי בו יפתחו בפנינו דלתות נסתרות לחדרים מלאי השראה. נבקר במרכז האמנויות ובמרכז המנהלי בו נמצא המקדש הפתוח, ובו נערכים טקסים בימי חג. נבקר גם ביער המקודש שיש בו מעגלי אבנים ספירליים, ובו נערכים טקסי יום השוויון.
לינה בעיירה רומנו קנבסה, סמוך לדמנהור.

יום 5 עמק אורקו ועמק אאוסטה

טיול בוקר בפארק אליו מתחברים שלשה עמקים. נצא לסיור רכוב בעמק אורקו (Orco), משולב בקטעי הליכה באחד מצירי הנסיעה הבודדים בלב הפארק. נהנה ממים זורמים, מאגמים שנוצרו מסכירת הנהרות, ממרבדי פריחה, ואם יתמזל מזלנו, נפגוש בעז ההרים. נמשיך למחוז ואל ד-אאוסטה הקטן ביותר באיטליה הוא מחוז בעל צפיפות תושבים נמוכה ביותר. בתים כפריים קטנים, גגות צפחה, חלקות שדה, פרות באחו. נהר דורה בלטי, הזורם באמצע העמק מנקז את מי הפשרת השלגים, ויוצר אגמי טורקיז קטנים.
פסגות האלפים מהגבוהות ביותר באיטליה ובאירופה כולה משמשות תפאורה נפלאה לעמק היפהפה ואל ד-אאוסטה  – גן עדן לחובבי הטבע!
בסיום הטיול ניסע למלון קהילתי בשם אוממה הנמצא בעמק אאוסטה. ארוחת ערב במסעדה בחוץ.

צ'רביניה איטליה
צ'רביניה איטליה
יום 6 עמק אאוסטה - עמק קוניה (Cogne)

היום ניסע מערבה למרכזו של עמק אאוסטה ונסייר בעמק קוניה. לאורכו של העמק זורם נהר גדול, אליו זורמים מפלים מכל עבר. נלך במסלול הליכה יפה במיוחד לאורך שרשרת מפלים מרשימה – מפלי לילז (Lilaz). נסייר בכפרים עתיקים, נראה אמנויות מקומיות (גילוף בעץ ובאבן צפחה). לינה באאוסטה.

יום 7 העיר אאוסטה, מצודת פניס (Fenis), קניות קטנות, והביתה.

היום נסייר בעיר אאוסטה, עיר המשלבת ישן וחדש. נסייר ברחובותיה, נטעם מהעוגיות האופייניות למקום, נתרשם משילוב העתיקות במודרנה, נערוך קניות אחרונות, ונמשיך בנסיעה לכיוון מילנו. בדרך נעצור במצודת פניס, אחת ממצודות רבות, המעטרות את עמק אאוסטה. אחה'צ נגיע לטיסתנו ממילנו לישראל.

(*)ייתכנו שינויים בסדר הביקורים

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
המחיר כולל
  • טיסה בינ"ל ת"א/מילנו/ת"א
  • מיסי נמל
  • אוטובוס צמוד
  • מיסי עיר
  • כלכלה: על בסיס חצי פנסיון במהלך כל ימי הטיול
  • שתי ארוחות צהרים בדמנהור
  • דמי כניסה לאתרים, לרכבלים ולשמורות כמפורט בתכנית.
  • 4 חצאי ימים עם מדריכים מקומיים
  • הדרכה וביקור יומיים בקהילת דמנהור
  • טיפים לנותני השירותים בחו"ל
  • הדרכה : נעמי כפיר
המחיר אינו כולל
  • ביטוח רפואי ומטען (מומלץ כולל הטסה רפואית ונושא הקורונה )
  • הוצאות אישיות
  • ערכות שמע
  • שינוי מטיסות הקבוצה
  • שתייה וארוחות שאינן כלולות
הערה

בריזה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם, ובכל מקרה המונע ביצוע התכנית המקורית והכל לטובת הטיול ומטייליו.

תנאי הרשמה ומקדמה

תשלום מקדמה עם ההרשמה : יש למלא את טופס ההרשמה כולל תשלום מקדמה על סך 460 יורו לנוסע/ת
מקדמה זו מראה על רצינות ואנחנו שומרים מקום על הטיסה בגינה.
הנחת 70 יורו לנרשמות עד 25.7.22.
יש לשלוח את אישור ההעברה הבנקאית וטופס פרטים מלא למרכז ההזמנות של בריזה (להלן). בנוסף יש לשלוח תצלום דרכון עדכני.
רצ"ב טופס הרשמה (בהמשך) שיש למלא ולשלוח לפי ההנחיות המופיעות עליו.

תנאי ביטול

המבטלת מיום ההרשמה ועד 25.7.22 תשלם דמי ביטול ע"ס 460 יורו
המבטלת אחרי  25.7  ועד 15.8 תשלם דמי ביטול בגובה 1200 יורו
המבטלת אחרי 15.8  ועד 30.8  תשלם 1860 יורו דמי ביטול
המבטלת אחרי 30.8  ועד היציאה תשלם את מחיר הטיול פחות 200  יורו
 ( מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א'-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל. כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול יעשה בערכי המט"ח ביום התשלום ששולם בפועל (תוך מקסימום 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל) שיישלח למשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה. ההחזר הכספי יתבצע בהעברה בנקאית לחשבון הנוסע.
** מספרי תקשורת למרכז ההזמנות כפי שמופיעים בתחתית כל דף.
יש ולוודא שאכן נקלט הביטול של הטיול טלפונית .

הסבר על תנאי ביטול: תנאי הביטול נגזרים מתנאי הביטול של הספקים בחו"ל

ונותני שירותי הקרקע והתעופה (בתי מלון, תחבורה, כניסות, טיסות, ארוחות)
במקרה של ביטול הטיול ביוזמת הנוסע, מכל סיבה שהיא, יחולו דמי הביטול לפי הפירוט למעלה לפי הפירוט למעלה.

ביטול בגין כח עליון

בריזה אינה אחראית לביטולים בגין רעש אדמה, מלחמה, מזג אויר, שביתות וכל גורם שאין לחברה שליטה עליו.
לשם כך יש ביטוח נוסעים מורחב המכסה כמעט כל סיטואציה.
עסקת מכר מרחוק: אין דין הביטולים בטיולי בריזה כדין "עסקת מכר מרחוק" המקנה למבוגרים מעל גיל 65 אפשרות ביטול בתשלום סמלי גם ברגע האחרון.
ביטוח בריאות לנוסע לחו"ל הוא גם ביטוח ביטול נסיעה מטעמי בריאות
מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". אפשר לרכוש  ביטוח בריאות מכל סוכן ביטוח, התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו חצי שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.
לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח. כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.
אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!!

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אפשר לבחור מקומות ישיבה על המטוס בתוספת תשלום.
פיצול מהקבוצה ברוב המקרים, מטיסות הקבוצה, כרוך בתוספת תשלום (divide).

ציוות חדרים לטיול חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.
לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי. אין לבריזה כל התחייבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות המחוזיות באזור מגוריך: טלפון כלל ארצי:  *5400 וכן, לנרשמים יישלחו  התנאים הרלבנטיים והדרישות לגבי חיסונים ובדיקות קורונה לטיול זה לקראת יציאה (עם דף מפורט לפני היציאה לטיול).

לתשומת לבכם

בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש. למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה. 

בברכת טיול נפלא מצוות בריזה