טיוואן הוא אי יפהפה השוכן בדרום מזרח אסיה. כמו רבות ממדינות אסיה, גם טיוואן משלבת בין טכנולוגיה מודרנית מואצת, לבין שורשים עמוקים הנשלחים אל העבר והמסורת. טיוואן נמצאת במרחק של כמאה ושישים קילומטרים מאדמת סין ורוב שטחה בנוי משרשרת הרים נישאים ואיזור מיושב ופורה במערב. בעיר הבירה טאיפיי, נמצא הבניין הגבוה ביותר בעולם ומוזיאון הארמון הלאומי הידוע באוצרות השמורים בו, המשתייכים לתקופת סין העתיקה. פסגת ההר Mount Yushan היא הגבוהה ביותר במדינה (3952 מטרים) ובנוסף לה קיימות מספר פסגות נוספות שגובהן עולה על 3000 מטרים. האיים Penghu, Lanyu, Green, Liuchiu, Kinmen, Matsu ו- Wuchiu, גם הם שייכים לטיוואן ומציעים אפשרויות של ספורט מים וצפייה בלוויתנים. בטייוואן מצויים שישה פארקים לאומיים בהם ניתן לצפות בנוף וולקני ובמינים מיוחדים של דגים וציפורים ולהתרשם מהאגמים הצלולים והחופים היפים. העיר טאינאן היא העיר העתיקה ביותר בטיוואן והיא ידועה גם בשם "העיר בת 100 המקדשים" ובארכיטקטורה המיוחדת שלהם.
פסטיבל  הפנסים או האורות – השני בחשיבותו אחרי פסטיבל האביב .זהו פסטיבל המסיים את חגיגות ראש השנה הסיני , כשבועיים אחרי שהתחילו עם הופעת הירח המלא . הרחובות מקושטים בפנסים , התושבים יוצאים בערב לחגיגות בכיכרות מרכזיים , מקדשים בפקרים לצפות במופעי פנסים , ריקודים מסורתיים .
הטיול בתכנון משותף עם מעוף הציפור.

מסלול הטיול

מסלול הטיול

ימים 1-2 ת"א – טייפה ( Taipei )

בשעות אחה"צ נטוס דרך הונג קונג  אל טייפה בירת טייואן אליה נגיע בשעות הבוקר של 1.2  נערוך סיור היכרות עם העיר  . העברה למלון .בערב ביקור באחד משווקי הלילה וארוחת ערב. לינה: טייפה.

יום 3 טייפה- גילאן ( Yilan )

את היום נתחיל בגיאו פארק גילהיו ( Yehliu ) הנמצא באחד המפרצים היפים באי .הכף משתרע לאורך 1700 מ' ומחיל תצורות סלע מרהיבות ביופיין שלחלקן ניתנו שמות דמיוניים לפי צורתן . נבקר ברחוב העתיק של גיופין המזכיר סגנון יפני בחלקו ושימש תפאורה במספר סרטים .לקראת ערב נגיע לגילאן. לינה: גילאן.

יום 4 גילאן - החוף המזרחי - הואהליין (Hualien )

בשעות הבוקר נסייר בעיר גילאן נבקר במרכז לאומנות מסורתית .נמשיך בנסיעה מרהיבה לאורך החוף המזרחי מלווה בצוקים הנופלים למים. נבקר באחד הכפרים המקומיים בדרך ונחזה בריקודים אבורג'יניים  מקומיים . לקראת ערב נגיע להואליין שם נלון. לינה: הואהליין.

יום 5 קניון טארוקו ( Taroko ) - טאיטונג ( Taitung )

ערוץ טארוקו (Taroko) הסמוך, אתר הטבע המרהיב ביותר בטייוואן. הקניון נמשך לאורך 19 ק"מ של צוקים תלולים המשתפלים לנהר גועש. מקדש האביב הנצחי מעל הכניסה לקניון, נבנה לזכר 450 העובדים שנהרגו במהלך בניית אוטוסטרדת טארוקו ויושב על מפל מים. מסלול המנהרה (tunnel hike) המתחיל בדיוק קילומטר אחד במעלה ההר מטיינסיאנג, הינו מסלול הליכה המוביל דרך מנהרה נוטפת מים ובין נופים מרהיבים למפל פאייאנג (Paiyang)  ומעבר לו. המעיינות החמים בוונשאן (Wenshan) הם מעיינות טבעיים והרחצה בהם נעימה מאוד. בסיום הסיור  נמשיך לטיטונג אליה נגיע בשעות הערב .במלון שנשהה יש מעיינות חמים .
לינה: טאיטונג.

יום 6 טאיטונג - קאוסיונג - (Kaohsiung )

טאיטונג שפרוש שמה " מזרח טייואן"   נסייר בעיר נמשיך בנסיעה להר פו גואנג – שם נמצא הקומפלקס הבודהיסטי הגדול במדינה  " אור ההר של בודהה " נבקר במתחם נמשיך בנסיעה העוברת בנוף יפה.  . לקראת אחה"צ נגיע לקאוסיונג העיר השניה בגודלה באי והנמל הגדול ביותר של טייואן . בלילה נבקר בשוק ליוהו. לינה: קאוסיונג.

יום 7 קאוסיונג - טיינאן - ( Tainan )

נמשיך בנסיעה לטיינאן ששימשה בעברה כבירתה של טייוואן וכיום הינה העיר הרביעית בגודלה והעתיקה ביותר במדינה. היא שוכנת בחוף המערבי בדרום טייוואן, באזור מישורי פורה. בטיינאן יש אתרים היסטוריים רבים שנשתמרו במהלך הדורות, ריכוז עצום של מקדשים ופסטיבלים בודהיסטיים מעניינים.
הנסיעה עוברת בנוף היפה של  "נהר האהבה" ובבריכת לוטוסים. נבקר באתרי העיר השונים . נבקר בשוק הלילה המפורסם של העיר. לינה: טיינאן.

יום 8 טיינאן - שמורת הטבע אלישאן - ( Alishan )

בדרכנו לשמורת אלישאן נבקר במטעי התה של טייואן. במרכז האי נפגוש בנוף שונה לגמרי בדמות שרשרת הרים נישאים. במרכזה משתרעת שמורת הטבע אלישן (Alishan National Scenic Area), אזור יפהפה וחביב התיירים, אשר בו נופי הרים ויערות ונחלים מפכים. באזור זה נמצאת הפסגה הגבוהה ביותר במדינה – הר יו שאן (Yushan) המתנשא לגובה 3,997 מטר מעל פני הים.
האטרקציה המרכזית באזור היא "ים העננים" המתרחש לרוב עם זריחה או בשעות הדמדומים. אז ממלאים עננים נמוכים את השטח שבין הפסגות ויוצרים "שטיח" לבן וצמרירי. לינה באזור.

יום 9 נאנטו ( Nantou ) - טייצונג ( Taichung )

היום נשוט באגם ששמו " שמש- ירח " לאחר השייט נבלה את שארית היום בחווה מקומית נתוודע לחיי הכפריים ונתנסה בקטיפת פירות. נמשיך לטייצונג העיר השלישית בגודלה במדינה המתוכננת בצורה מיוחדת שנשמרה לאורך שנים הם השפעה יפנית . נבקר באתרי העיר וניקח חלק בפסטיבל הפנסים שהארוע המרכזי  נערך השנה בעיר זו. לינה: טייצונג.

יום 10 טייצונג- טייפה ( Taipei )- כולל פסטיבל הפנסים בעיר

היום נסיים את הסיבוב של האי בדרכנו לעיר הבירה טייפה .נשלים את ביקורנו בעיר טייצונג, נבקר בכפרי הסביבה בדרכנו לטייפה . בערב נצא לאחד משווקי הלילה המפורסמים של עיר. וניקח חלק בפסטיבל הפנסים . לינה: טייפה.

ימים 11-12 טייפה אתריה וסביבתה

בימים אלה נעמיק את הכרותינו עם העיר, נבקר באתריה בשווקיה ולא נפסח על האוכל. עד לפני זמן לא רב גידלו בעמק נהר דאנשוי (Danshui) אורז וירקות. כיום שוכנת בו טייפה (Taipei) המרכז המסחרי, השלטוני והתרבותי השוקק של טיוואן. רוב האנשים רואים בעיר את לב לבה של טייוואן ואת מרכז העצבים שלה. נסייר באתרי העיר המרתקים , במוזיאון , אתר הזיכרון  של צ'אן קאי שק נעלה  לטאיפיי 101 שהיה מוכר בעבר בשם המרכז הפיננסי העולמי טאיפיי, הוא גורד שחקים הנמצא בטאיפיי בירת טאיוואן.
המבנה דורג רשמית כבניין הגבוה ביותר בעולם משנת 2004 עד לפתיחת בורג' ח'ליפה בדובאי בשנת 2010. בשעות הערב של יום 12 נטוס להונג קונג ומשם לתל אביב.

 

יום 13 ת"א

הגעה לתל אביב בשעות הבוקר המוקדמות

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
המחיר כולל  

טיסות בינלאומיות – ת"א- טייפה – ת"א ( דרך יעד ביניים )
מסי נמל
לינה בבתי מלון דרגה ראשונה והטובים שבנמצא ( 4 – 5 כוכבים )
כלכלה חצי פנסיון
מדריך ישראלי מצוות בריזה
תחבורה צמודה לאורך הטיול
מופע ריקודים
כניסות לכל האתרים בתוכנית
מדריך מקומי דובר אנגלית
טיפים  לנותני השירותים המקומיים

המחיר אינו כולל  

שתייה בארוחות הכלולות
ארוחות צהריים
בטוח רפואי ומטען
כל מה שאינו מופיע בסעיף המחיר כולל

דמי ביטול
  • 90-61 יום לפני היציאה לטיול – 350 דולר
  • 60-31 יום לפני היציאה לטיול – 980 דולר
  • 15-30 יום לפני היציאה לטיול – 1500 דולר
  • 8-14 ימים לפני היציאה לטיול – 3500 דולר
  • פחות מ-8 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא מחיר הטיול
  • בנוסף על דמי הביטול הנ"ל יחולו דמי ביטול על כרטיסי הטיסה מרגע הכירטוס

* מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א'-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)
שער הדולר :  נקבע ביום החיוב בפועל לפי שער העברות והמחאות גבוה .
לשימת לב המזמין,
כי המדובר במוצר פרימיום וייחודי הכרוך בהשקעה והתאמה ללקוח, כאשר הזמנה מסוג זה אינה מבוצעת במכר מרחוק על פי שיווק אינטרנטי או דומה לכך.
יש לשים לב לתנאי הביטול הנקבעים בהתאם לספקי השירות השונים, כמו כן, כל ביצוע הזמנה מחייב אישור הלקוח מראש והסכמתו כי קרא מלא התנאים לרבות העובדה, כי עסקאות מסוג זה אינן מבוצעות באינטרנט, אלא באישור פרונטלי של הלקוח (לא מכר מרחוק), על כל ביצוע הזמנה מסוג זה יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן בתנאים המתאימים.
הבהרות לגבי ביטולים
דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל. כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול יעשה בערכי המט"ח ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול (ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד) לרבות מייל או פקסימיליה שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה.
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול!!
על הלקוח/ה לבחור את מדיניות הביטול המתאימה לו/לה מבין שתי החלופות הבאות:
הסבר על תנאי ביטול:
על הלקוח לבחור את מחיר הטיול (מופיע למעלה), בהתאם למדיניות הביטול המתאימה לו. נא לסמן את החלופה הנבחרת בטופס ההרשמה.
חלופה א – החלופה הזולה יותר – מחיר טיול בהתאם למדיניות ביטול של נותני שירותי הקרקע (בתי מלון, תחבורה, כניסות, טיסות פנים, ארוחות).
מחוץ לישראל: לפי המפורט למעלה כולל דמי הביטול של חברות תעופה.
במקרה של ביטול הטיול ביוזמנת הנוסע, מכל סיבה שהיא, יחולו דמי ביטול מצטברים לפי הפירוט הבא:
דמי ביטול
כפי שמופיעים בגוף הטיול נכונים לאופציה א' (כנ"ל)
הגדרות: ימי עבודה: ימים א'- ה', לא כולל חגים: ערך שירותי קרקע: מחיר הטיול
חישוב דמי הביטול ייעשה מרגע קבלת הודעה בכתב במשרדי בריזה. ניתן לשלוח הודעת ביטול במייל או בפקס. החזר כספי יתבצע באותו מטבע ואופן תשלום: מזומן, ביטול עסקה בכרטיס אשראי וכד'.
חלופה ב – יקרה יותר – תוספת של 7% למחיר הטיול ולסכומי דמי הביטול כפישהם מופיעים בגוף התכנית בחלופה א' למעלה
חלופה זו מקנה זכות ביטול בהתאם להוראות לחוק הגנת הצרכן תשמ"א – 1981 ותקנותיו:

  1. ע"פ חלופה זו, הלקוח רשאי לבטל את הרשמתו לטיול בתוך ארבעה עשר ימים מיום הרשמתו לטיול ובלבד שמועד ביטול ההרשמה יעלה על שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד הטיול.
  2. ע"פ חלופה זו, לקוח שהינו אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים וימציא תעודת אזרח ותיק) או "אדם עם מוגבלות" – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות או "עולה חדש" – רשאי לבטל את הרשמתו לטיל בתוך ארבעה חודשים מיום הרשמתו לטיול ובלבד שמועד ביטול הרשמה יעלה על שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד הטיול.
  3. ע"פ חלופה זו, במקרה של ביטול ההרשמה לטיול, בריזה תחזיר ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את הסכום שהלקוח שילם על הטיול, בקיזוז דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטיול או 100 שקלים חדשים לאדם, לפי הנמוך מבניהם.

ביטוח בריאות לנוסע לחו"ל הוא גם ביטוח ביטול נסיעה מטעמי בריאות
מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לרכוש ביטוח בריאות התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו שנה לפניע היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.
לתשומך לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע ה מלא המפורט בפוליסת הביטוח.
כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חבר הביטוח לפי מספר הטלפון המופיע בפוליסה שבידיכם.

רישום, תאריך גביה , דמי קדימה ואפשרויות תשלום

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.
עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 350 דולר לאדם המהווה חלק ממחיר הטיול הסופי.
יתרת התשלום תיגבה עד 45 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).
(תנאי הביטול למעלה הם ההסכם בין המטיילים לחברה, ללא קשר לגובה המקדמה המשולמת עם קבלת טופס הרישום).

אופן ותנאי תשלום בטיולי בריזה

התשלום יתבצע באמצעות טופס הרישום, שישלח אליכם בעקבות פנייתכם להרשמה לטיול. בטופס יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.
קבלות: חברת בריזה מתנהלת בתוך קבוצת מונה טורס והקבלות יישאו את שם חברת האם קבלה ממוחשבת  תישלח אליכם במייל או בדואר.

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….
יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד':
1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת
התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.
2  –  הושבה מוקדמת מ- 24 שעות לפני ההמראה כרוכה ברוב המקרים בתוספת תשלום.
התוספת משתנה מחברת תעופה אחת לשניה, בכל מקרה בריזה אינה מממנת הושבה כזו !!!3 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!
פיצול הקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (divide).

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

ציוות חדרים לטיול חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.
לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי . אין לבריזה כל התחיבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות המחוזיות באזור מגוריך:
טלפון כלל ארצי:  *5400

לתשומת לבכם
  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.

בברכת טיול נעים מצוות בריזה

>> הכנסו למגוון טיולים מאורגנים במזרח הרחוק