סתיו בשלכת אדומה

לטיול המאורגן ביפן אי-אפשר להתכונן. הכל בה כל-כך אחר ושונה, עד שלא משנה איזה ספר תקראו על יפן, או איזה סרט תראו, המפגש האמיתי איתה – מובטח שישאיר אתכם מופתעים. הטכנולוגיה המתקדמת – מרכזי העסקים השוקקים, הרכבות המהירות, מרכזי הקניות מנקרי העיניים, היפנים עצמם – קפדניים ומנומסים מחד, ומאידך -משולחי רסן לחלוטין לאחר בילוי ספוג-אלכוהול בבר מקומי, הגיישות היפהפיות, מקדשי הזן הנפלאים, הנופים הגעשיים, כל אלה חוברים יחד לטיול שרשמיו ישארו  חקוקים אצלכם עוד תקופה ארוכה לאחר החזרה הביתה.
מעטות מבין מדינות העולם המודרני אינן מושפעות מהרעיונות, התרבות והכלכלה היפנים, ועדיין היא נחשבת לחידה: מערבית, אך שונה ממדינות המערב; אסייתית, אך שונה מכל חברה אסייתית אחרת. מדינה שבה המסורת והמודרניזציה דרות בכפיפה אחת לאורך כל השנים: שינטו וזן מצד אחד, ושיא הטכנולוגיה מצד שני. (צילום: יוחאי פרימק)

מסלול הטיול

מסלול הטיול

ימים 1-2 ת"א – הונג קונג - אוסקה

טיסת צהריים אל אוסקה דרך הונג קונג ונחיתה באוסקה ביום מס' 2 בצהריים.
נפגוש את נציגנו במקום וניסע אל נארה, שהיתה בירתה הראשונה של יפן ומרכז לבודהיזם, וכיום נותרו בה עומדים על תילם בתים מסורתיים יפים. נבקר במקדש טודיאגי, מקדש קאסוגה ובפארק הגדול שבו מסתובבות איילות חופשיות. לקראת ערב נגיע לקיוטו.  
ארוחת ערב ולינה: קיוטו

ימים 3-4 קיוטו (Kyoto)

לדעת רבים קיוטו היא הפנינה של יפן. את היומיים הבאים נקדיש לעיר זו: נבקר בטירת ניג'ו, במקדשים ובגנים השונים של העיר, ברובע העתיק, בסמטאות, בבתי התה ונפגוש את הגיישות המפורסמות.
באחד הערבים בקיוטו נבק בבית שלום ונפגוש את היפנים אוהדי ישראל. ארוחת ערב ולינה: קיוטו.

פגודות יפן
גיישה עם מטריה
יום 5 קיוטו - הירושימה  (Hiroshima) – מיאג'ימה

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לתחנת הרכבת ונעלה על רכבת מהירה להירושימה. כשנגיע נשוט שייט קצר אל האי מיאג'ימה, שעל פי האמונה המקומית משמש כמקום משכנם של אלי השינטו. נבקר במקדש איצוקושימה ובמקדשי האי הנוספים. בשעות אחר הצהריים נשוט חזרה להירושימה. ארוחת ערב ולינה: הירושימה

יום 6 הירושימה - אוקיאמה – טקיאמה

את שעות הבוקר נקדיש להירושימה, העיר שהוחרבה ע"י פצצת אטום במלחמת העולם השנייה. נבקר באתר ההנצחה, בפארק השלום ובמוזיאון. לקראת צהריים נצא אל אוקיאמה ובה נבקר באחד הגנים המפורסמים ביותר ביפן, קוראקו-אן. עם תום הביקור ניסע אל נגויה ברכבת מהירה, וממנה באוטובוס אל טאקיאמה, אליה נגיע בשעות הערב. ארוחת ערב ולינה: טאקיאמה

יום 7 טאקיאמה – עמק שוקאווה – טקיאמה

הבוקר ניסע לסיור בשיראקאווה-גו, כפר המשמר מסורת בנייה מעץ בעוד הגגות מחופי קש, כפי שנהוג באזור. הכפר הוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי ארגון אונסקו. נבקר גם במוזיאון הפתוח בשירקוואה גו, ובו תצוגה של בתים כפריים מסורתיים. לקראת אחה"צ נחזור לטקאיאמה, עיר ציורית מוקפת הרים ומפורסמת בעבודות ומבני העץ השמורים בה, ונסייר בה, כולל ביקור בחנות של מפעל המייצר את משקה הסאקה.
ארוחת ערב ולינה: טאקיאמה

בחורות בלבוש מקומי ביפן
מקדש בטוקיו
יום 8 טאקייאמה– האלפיים היפניים – מאטסומוטו (Matsumoto)

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון עמק קיסו, שם נוכל לצאת להליכות רגליות קלות לאורך המסלול שחיבר בעבר את טוקיו עם קיוטו. נבקר בשני כפרים לאורך הדרך, מגומה וטסומגו. לאחר מכן ניסע אל מאטסומוטו, שער הכניסה לאלפים היפנים, החותכים את האי הונשו לרוחבו, גובהם מעל 3,000 מ' מעל פני הים ויש בהם מעינות חמים ויערות מרשימים.
ארוחת ערב ולינה במאטסומוטו.

יום 9 מאטסומוטו - האקונה (Hakone)

נעזוב את מאטסומוטו וניסע לכיוון האקונה כשבדרך נעצור לביקור נבמוזיאון הקימונו . נבקר באווקו דאני – עמק הרתיחה הגדולה. ניסע לאגם אשי ונצא לשייט על האגם. נשקיף על הר פוג'י אם מזג האוויר בהיר ונבקר בשער הביקורת – סקי-שו.
לקראת ערב נגיע להאקונה.
ארוחת ערב  ולינה ההאקונה   

יום 10 האקונה - טוקיו (Tokyo)

בדרכנו אל טוקיו נבקר היום בעיירת החוף קאמקורה, שהיתה לפני מאות שנים בירה מחליפה לטוקיו. נראה את הגנים, המקדשים והארמונות היפים שבעיר. כשנגיע לטוקיו תחנתנו הראשונה תהיה באי אודיאבה, אי מלאכותי שעליו נבנה רובע עסקים ובילוי.
ארוחת ערב ולינה: טוקיו

ימים 11-12 טוקי

טוקיו, בירת יפן, השוכנת על גדת נהר סומידה, הפכה מכפר דייגים קטן לאחת הערים המודרניות בעולם. נבקר במקדש מייג'י, אסקוסה, בשוק הדגים, רובע וונו, הרובע העתיק של העיר ושווקיה. ארוחת ערב ולינה: טוקיו.

ימים 13-14 טוקיו – יעד ביניים - ת"א

נסיים את ביקורנו בטוקיו ולפי שעת הטיסה העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה ארצה,דרך יעד ביניים. נחיתה בבוקר יום מס' 14

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
הטיסות בטיול:  

CX 676 22OCT  TLVHKG 1350 0510

CX 594 23OCT  HKGKIX 0900 1350

CX 505 03NOV NRTHKG 1805 2230

CX 675 04NOV HKGTLV 0100 0710

הערה חשובה לגבי שערי מטבע: המחיר לשירותי הקרקע מחושב לפי שער 1$ = 107 יין נכון לתאריך 22.2.18. כל שינוי משמעותי בשער היין לעומת ה $ ישנה את המחיר בהתאם – ההתחשבנות הסופית תהיה סמוך ליציאת הטיול.

המחיר כולל
  • טיסות בינ"ל בחברת קטאי פסיפיק
  • מיסי נמל, היטלי בטחון ודלק (210$ נכון ליום 21.2.18. שינוי במרכיב זה יביא לשינוי במחיר הטיול)
  • בתי מלון מדרגת תיירות טובה
  • כלכלה: חצי פנסיון, ארוחת בוקר וארוחה נוספת בכל יום
  • אוטובוס תיירים ממוזג ונוח לביצוע הסיורים וההעברות בהתאם למסלול
  • רכבות בהתאם למסלול
  • כניסות לאתרים לפי התוכנית
  • מדריך ישראלי מומחה ליפן מצוות בריזה– בועז כהן
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית
  • טיפים לנותני השירותים בחו"ל
  • ערכות שמע
  • מפגש קבוצה לפני היציאה
המחיר אינו כולל:
  • ארוחות שאינן מוזכרות
  • שתיה בארוחות כלולות
  • ביטוח בריאות ומטען
  • הוצאות אישיות
  • כל מה שאינו מופיע בסעיף "כולל"
תנאי ביטול שרותי קרקע
  • 61-90 ימי עסקים לפני היציאה            350$ לאדם
  • 60-31 ימי עסקים לפני היציאה 500 $ לאדם
  • 30-21 ימי עסקים לפני היציאה             750 $ לאדם
  • 20-14 ימי עסקים לפני היציאה 1200 $ לאדם
  • 13-7 ימי עסקים לפני היציאה 3500 $ לאדם
  • מ- 6 ימי עסקים לפני היציאה          דמי ביטול מלאים

* מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)

ביטוח ביטול נסיעה – טלפון אחד יכול לחסוך לך המון כסף !!!

אין היום שום ביטוח המכסה ביטול נסיעה חוץ מביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". אפשר לסדר ביטוח בריאות התקף מחצי שנה לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. התשלום בכל מקרה מחושב על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום הזמנת הביטוח מחברת הביטוח.

לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח.

כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.

אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת אתה חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו.

רישום, תאריך גביה , דמי קדימה ואפשרויות תשלום

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.

עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 350 דולר המהווה חלק ממחיר הטיול הסופי.

יתרת התשלום תיגבה עד 45 יום לפני היציאה לטיול.

(תנאי הביטול למטה הם ההסכם בין המטיילים לחברה, ללא קשר לגובה המקדמה המשולמת עם קבלת טופס הרישום). על טופס הרישום יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.

הבהרות

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל . כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול לא כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים. ההחזר יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב ביום מסירת ההודעה.
** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה, למספר  03-5440055  
   או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….

יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד':

1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת

      התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.

2  –  הושבה מוקדמת מ- 24 שעות לפני ההמראה כרוכה ברוב המקרים בתוספת תשלום.

      התוספת משתנה מחברת תעופה אחת לשניה, בכל מקרה בריזה אינה מממנת הושבה כזו !!!

3 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.  

ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.

לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי . אין לבריזה כל התחיבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה למשרד הבריאות כדי לקבוע תור ללשכת הבריאות המחוזיות באזור מגוריך:

מס' הטלפון בכל רחבי הארץ – 5400*

לתשומת לבכם
  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.

בברכת טיול נעים מצוות בריזה