מלטה מהווה את "הפינה" הדרומית ביותר של אירופה ואחת המדינות הקטנות ומעוטות האוכלוסין ביותר שלה. עם זאת, מהווה ארץ קטנה זו מיקרוקוסמוס מרתק של השפעות היסטוריות, תרבותיות, לשוניות ואמנותיות. יש במלטה סממנים קסומים של מציאות בלתי ממוסחרת ותיירותית יחד עם מציאות מערבית של המאה ה-21. האתרים הפרהיסטוריים הקדומים ביותר עלי אדמות, ההשפעות של הפניקים, היוונים והרומים, המצור העות'מאני, קאראוואג'יו, נפוליאון והקרב הכבד במלחמת העולם השנייה הותירו את רישומיהם במקום קסום זה. מלטה היא מקום מרתק וייחודי, המושך ומזמין את המעוניינים בחוויה ייחודית ושונה.  הטיול מבוסס על מלון אחד לכל הלילות. 

 

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 תל אביב - וולטה

טיסת ישירה מהארץ לוולטה, בירת מלטה. ננחת אחה"צ, נערוך סיבוב היכרות בדרכנו למלון,  נמשיך לנמל סלימה (נמל השלום) והלאה למפרץ סנט פול, שלפי המסורת הנוצרית ספינתו של סנט פול, שאול התרסי, התנפצה כאן בשנת 60 לסה"נ. ניסע למלון הממוקם בסמוך למפרץ. לינה וארוחת ערב במלון.

יום 2 החוף הדרומי

ניסע לבקר בכנסיית זבוג ( Zeggug ), שם נחזה בטקס עתיק המתאר את הצליבה.
נמשיך למצוקי דינגלי אשר על החוף הדרומי, נמשיך לאימג'ר ונבקר שם במחסה בסלע, שנחצב במהלך ההפצצות במלחמת העולם ה-2. נעצור בחוף חולות הזהב, נבקר בכנסיה הנהדרת של מוסטה ונשוב אחה"צ למלון. לינה וארוחת ערב.

יום 3 מדינה ורבאט - אמנות מסורתית במלטה

היום נבקר בשתי הערים העתיקות והיפהפיות של מלטה הסמוכות זו לזו. מדינה העתיקה, הקסומה, אחת מהפנינות  האורבניות של אירופה ואל העיירה המיוחדת הצמודה אליה, רבאט. נתחיל ברבאט ונטייל אל מערת סנט פול (בה שהה הקדוש פול, הוא שאול התרסי מחולל הנצרות) ונרד לקטקומבות שהעיר רבאט נבנתה מעליהן. נמשיך למרכז העתיק של מדינה. משם נמשיך לכפר טה קאלי בו נפגוש את מגוון אמני האי במלאכותיהם: נפחי זכוכית, צורפים, קרמיקאים ואורגים. חזרה למלון.

יום 4 טקסים עתיקי יומין ומעבר לזה

היום נבקר בבירגו (אחת משלושת הערים) ונצפה בטקס עתיק יומין – תחיתו של הנוצרי. נבקר במערה הכחולה (באם תנאי מזג האויר יאפשרו) ונמשיך לביקור לאר-דלאם, אתר שבו התגלו יותר 7,000 עצמות של בעלי חיים כמו פיל והיפופוטם גמדיים, שנאלצו להתאים את גודלם לאי.  נבקר בכפר דייגים ציורי –
במפרץ מארסאשלוק, ונשוט למערה הכחולה (מותנה במזג אויר) גני סנגלאה ובלבדר. חזרה למלון. 

יום 5 אל האי גוזו

נצא מוקדם בדרכנו לאי הקטן יותר – גוזו. אנו מתחילים את סיורנו באמג'אר, משם נמשיך לוויקטוריה או בשמה הקודם רבאט (לא לבלבל עם רבאט בה היינו באי מלטה), שהיא "בירת" האי הקטן והעיר הגדולה בו. נתחיל את הסיור ב"חוויה של גוזו", נסייר בה, נעלה למצודה לתצפית על גוזו ונמשיך למוזיאון הקטן של גוזו בו נמצא מיצג המבטא באופן מוחשי את התרבויות שחלפו באי זה. נשלים את הסיור באתרי האי גוזו, נבקר בכפר שלנדי ובמערת קליפסו. נמשיך למקדש המרשים של ג'גאנטייה ונסיים בנקודת דווירה, ממנה נצא לשייט לתוך מערות ונופי סלע מרהיבים (מותנה במזג האוויר). חוזרים לאי הגדול למלון.

יום 6 השלמת סיורים בוולטה - תל אביב

נכנס דרך שער העיר אל הבירה וולטה. נתחיל סיורנו בגני ברקה העליונים, הקתדראלה המעוטרת בשלל צבעים ונראה את תמונותיו של הצייר קאראוואגי'ו ומוזיאון הקתדראלה. נסייר לאורך חומות העיר וולטה, נערוך ביקור בשווקים, בארמון מסדר היוהניסטים ובבית החולים ההוספיטלרי.
נשוב למלון למנוחת צהרים של כשעתיים (בשל הטיסה המאוחרת) ואחרי המנוחה נמשיך למיצג אור קולי המספר את תולדות העיר. נאזין לסיפור המצור העות'מאני, נבקר במשכנות אבירי מלטה ומוסדותיהם. נבקר במוזיאון לארכיאולוגיה של מלטה ונראה את הממצאים המדהימים של מלטה הפרהיסטורית. נשלים קניות בוולטה. מאוחר בלילה נצא לשדה התעופה לטיסת לילה חזרה לארץ. 

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
הטיסות לטיול עם חברת אייר מלטה

13.4 – המראה עם אייר מלטה 827 בשעה 13:35 ונחיתה בוולנטה ב- 15:40.
18.4 –  המראה עם אייר מלטה 828 בשעה 01:00 אחר חצות, נחיתה בשעה 04:35, למחרת לפנות בוקר (19.4 ).

המחיר כולל:    
  • טיסות ישירות:  ת"א – מלטה – ת"א.
  • מסי נמל והיטלי דלק  (נכון ליום פרסום ההצעה. מחיר הטיול יעודכן בהתאם לשינויים)
  • לינה במלון 4 כוכבים בסמוך למפרץ סנט פול.
  • כלכלה חצי פנסיון: במלונות או במסעדות מקומיות + ארוחת ערב אחרונה. 
  • אוטובוס תיירים ממוזג ונוח 
  • דמי כניסה לכל האתרים כמפורט במסלול
  • לווי חברתי ולווי רפואי 
  • מדריך ישראלי בכיר מצוות בריזה –אלי שנהב
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית כנדרש 
  • טיפים לנותני השירותים בחו"ל 
  • פגישת קבוצה עם מדריך הטיול – כשבוע לפני היציאה
המחיר אינו כולל 
  • ביטוח בריאות ומטען 
  • הסעות מהמועצה האזורית לנתב"ג וחזרה.
  • ארוחות שאינן כלולות  
  • שתיה בארוחות המוזמנות
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • הסעות בארץ 
דמי ביטול לפי דרישות הספקים בחו"ל 

עד 60 יום לפני היציאה יוחזר כל הסכום ששולם ללא דמי ביטול
מ- 59 יום ועד 31 יום לפני היציאה – דמי ביטול בסך 360 יורו  
מ- 30 ימים ועד 15 ימים לפני היציאה -דמי ביטול בסך 920 יורו . 
מ- 14 ימים ועד 8  ימים לפני היציאה -דמי ביטול בסך 1200  יורו
מ- 7   ימים ועד 48 שעות לפני היציאה – דמי ביטול יהיו מחיר הטיול המלא פחות 150 יורו

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל. כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, (תוך 30 יום ממועד הביטול)
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל או פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה. ההחזר הכספי נעשה באותו האופן בו בוצע התשלום.
** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה, למספר  03-5440055
    או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!
על הנוסע/ת לבחור את מדיניות הביטול המתאימה לו/לה מבין שתי החלופות הבאות: 

הסבר על תנאי ביטול:

על הנוסע/ת לבחור את מחיר הטיול (מופיע למעלה) בהתאם למדיניות הביטול המתאימה לו. נא לסמן את החלופה הנבחרת בטופס ההרשמה.
חלופה א' – החלופה הזולה יותר – מחיר טיול בהתאם למדיניות הביטול של נותני שירותי הקרקע (בתי מלון, תחבורה, כניסות, טיסות פנים, ארוחות)
מחוץ לישראל: לפי המפורט למעלה. כולל דמי הביטול של חברות תעופה.
במקרה של ביטול הטיול ביוזמת הנוסע, מכל סיבה שהיא, יחולו דמי ביטול לפי הפירוט למעלה: 
חלופה ב' – יקרה יותר – תוספת של 7% למחיר הטיול ולסכומי דמי הביטול כפי שהם מופיעים בגוף התכנית בחלופה א' למעלה
חלופה זו מקנה זכות ביטול בהתאם להוראות לחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ותקנותיו:

  1. ע"פ חלופה זו, הלקוח רשאי לבטל את הרשמתו לטיול בתוך ארבעה עשר ימים מיום הרשמתו לטיול ובלבד שמועד ביטול ההרשמה יעלה על שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד הטיול.
  2. ע"פ חלופה זו, לקוח שהינו אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים וימציא תעודת אזרח ותיק) או "אדם עם מוגבלות" – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות או "עולה חדש" –רשאי לבטל את הרשמתו לטיול בתוך ארבעה חודשים מיום הרשמתו לטיול ובלבד שמועד ביטול הרשמה יעלה על שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד הטיול.
  3. ע"פ חלופה זו, במקרה של ביטול ההרשמה לטיול, בריזה תחזיר ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את הסכום שהלקוח שילם על הטיול, בקיזוז דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטיול או 100 שקלים חדשים לאדם, לפי הנמוך מביניהם.

ביטוח בריאות לנוסע לחו"ל הוא גם ביטוח ביטול נסיעה מטעמי בריאות
מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לרכוש  ביטוח בריאות התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח. 
לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח. 
כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם. 
אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו. 

רישום, תאריך גביה , דמי קדימה ואפשרויות תשלום 

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.
עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 360 יורו  לאדם המהווה חלק ממחיר הטיול הסופי.
יתרת התשלום תיגבה עד 45 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).
(תנאי הביטול למעלה הם ההסכם בין המטיילים לחברה, ללא קשר לגובה המקדמה המשולמת עם קבלת טופס הרישום). 

אופן ותנאי תשלום בטיולי בריזה 

התשלום יתבצע באמצעות טופס הרישום, שישלח אליכם בעקבות פנייתכם להרשמה לטיול. בטופס יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות: 

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.
קבלות: חברת בריזה מתנהלת בתוך קבוצת מונה טורס והקבלות יישאו את שם חברת האם קבלה ממוחשבת  תישלח אליכם במייל או בדואר. 

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון 

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה 

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….
יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד': 
1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.
2  – הושבה מוקדמת מ- 24 שעות לפני ההמראה כרוכה ברוב המקרים בתוספת תשלום. התוספת משתנה מחברת תעופה אחת לשניה, בכל מקרה בריזה אינה מממנת הושבה כזו !!!
3 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!
פיצול הקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (divide). 

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה 

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.  

ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד 

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי. 
לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי . אין לבריזה כל התחיבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי. 

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות המחוזיות באזור מגוריך: 
טלפון כלל ארצי:  *5400

לתשומת לבכם
  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש. 
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.

בברכת טיול נעים מצוות בריזהב