8 ימי טיול של נופים טבע ופולקלור – טיול כוכב

בולגריה מקבלת את התיירות מהמערב תוך מאמץ גדול להציג את מכמני התרבות המיוחדים לה: כפרים עם רעפי צפחה ובתי עץ ציוריים בתוך נופים פסטורליים, כנסיות גרגוריאניות וערים עתיקות. הקומוניזם שחלף גם על המדינה הזו גרם לכיעור בשולי הערים התעשייתיות,אבל שימר בצורה יוצאת דופן את האזורים הרחוקים ממרכזי השלטון. בטיול נשלב טיולים רגליים קצרים לאוהבי הטבע.

אופי הטיול ודגשים מיוחדים:

מרכז טיול הכוכב הוא עיירת הספא והנופש – ולינגראד. העיירה נמצאת במיקום גאוגרפי הקרוב לרכס פירין ורילה. ולכן הנסיעות לאתרים המוצעים בטיול הם ללא נסיעות ארוכות למדי.
במסלול נשלב ביקור בכפרים החיים עוד במאות הקודמות, על עיסוקיהם ופרנסותיהם המיוחדים, עם טיולים בטבע הבלתי פגוע, בהרי רילה, הרודופי והפירין.

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 ת'א - סופיה - סמאקוב - ולינגראד

נטוס בבוקר לסופיה, בירת בולגריה. לאחר הנחיתה נצא מסופיה לכיוון דרום ,נעבור ליד אגם איסקאר ונמשיך לעיירה סמוקוב. נבקר בבית אריה, משפחה יהודית שביתה הפך למוזיאון וממוקם ליד ביה"כ החרב.
לאחר ארוחת צהריים בשוק המקומי נמשיך לעיירה בורובץ שהיא עיירת סקי עיקרית ברכס רילה. שם יש מסלולי הליכה רבים ביערות מסביב. נמשיך לולינגראד ונתמקם במלון המפנק שלנו.

יום 2 וילנגראד - באטאק - מערת סנזאקה - ולינגראד

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור קצר בעיירה ונבקר במערת סנז'קה. מערת נטיפים וזקיפים, מהמערות היפות בבולגריה. ניסע לעיירה הסמוכה באטאק. נבקר בכנסיה העתיקה בה התרחש "הטבח של באטאק". כשהבולגרים התקוממו נגד השיטון העותומני בשנת 1876 לאחר 500 שנות דיכוי. נמשיך את טיולינו לאגם באטאק לקפה עם נוף יפה. (כל אחד לפי רצונו בתשלום) חזרה לולינגראד.

יום 3 ולינגראד - פלובדיב - ולינגראד

בשעות הבוקר נסייר בפלובדיב, היושבת על גדות נהר המריצה. עיר  יפיפיה ולא בכדי, אתריה שמורים ברשימת אתרי אונסק"ו. החל מתקופת השבטים התרקים ועד ימינו, לא פסח עליה אף צבא .נסייר בסימטאות העיר העתיקה , נבקר במוזיאון  האתנוגרפי ובתיאטרון הרומי. רבים מהבתים המשוחזרים משמשים היום מוזאונים וגלריות.
בתום הביקור נחזור למלוננו בוילנגראד.

אמפי תאיטרון פיליפופוליס
בולגריה
יום 4 יום טיול ברכס פירין - בנסקו - ולינגראד

בבוקר ניסע לעיירה קרובה בשם דבריניסטה ממנה נעלה ברכבל ארוך (רכבל כיסאות דו-מושבי) לאתר הסקי שעל הרכס, המגיע קרוב ל- 3000 מ' מעל פני הים. כאן נצא לטיול רגלי במסלול טבעתי, , באזור הנמצא מעל קו היער; בנופי אחו "אלפיניי". נרד חזרה לדבריניסטה וניסע לבנסקו.העיירה שוכנת לרגלי רכס פירין, ומהוה מרכז חקלאי לכפרי האזור, ומרכז לגולשי סקי בחורף. ברחובותיה הצדדיים, נראה מידי פעם עגלונים עם עגלות מקרטעות, אם כי במרכזה יש אזור מסחרי תיירותי צבעוני וצנוע.סיור ברובע העתיק והיפה של העיירה. חזרה לוילנגרד בתום הסיור.

יום 5 אברומו - אגם בלמקן - belmeken יונדולה - ולינגראד

היום נחווה את חיי הכפר. נבקר בכפר אברמובו ולאחר ניסע לאגם בלמקן לטיול קצר מסביב . בתום הטיול ניסע ליונדולה נבקר בשוק המקומי  ונחזור למלוננו בוילנגרד.

אגם בלמקן
יום 6 עמק הוורדים

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעמק הוורדים. נתחיל את סיורינו בעיירה קלופר, נתארח בבית מקומי ונראה איך מייצרים מי ורדים. ערק ורדים וריבות. נמשיך את סיורינו בעיירה קזלנק ונבקר במקדש תרקי. נמשיך צפונה למעבר שיפקה המפורסם נראה את  הכנסייה הרוסית ונחזור לוילנגראד

יום 7 ספראבה בניה - סופיה

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מוילנגראד ונמשיך מערבה לעירה ספראבה בניה, בעיירה זו יש מעינות מים חמים מיוחדים . ניכנס לטבילה בבריכות הנעימות. ולאחר נלך לראות את הגייזר המקומי היחידי בבולגריה. 
לאחר ארוחת צהריים נמשיך לסופיה, היושבת על אחד מיובלי הדנובה. שמה ניתן לה ע"ש כנסיית החכמה סנטה סופיה. נצא לביקור בקתדרלת אלכסנדר ניבסקי. משכן הנשיא. הקרדו המשוחזר מהתקופה הרומית.
בסיום הסיור ארות ערב במסעדה מקומית בליווי מוזיקה בולגרית. לינה: סופיה.

יום 8 סופיה - תל אביב

לאחר ארוחת בוקר ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה הביתה.
הערה: מסלול הטיול עשוי להשתנות בהתאם למועדי הטיסות ולתנאי מזג אויר.

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
המחיר כולל
  • טיסות סדירות ישירות ת"א – סופיה – ת"א
  • מסי נמל והיטלי דלק (47$ נכון למועד פירסום הטיול, מחיר הטיול יעודכן בהתאם לשינויים)
  • מדריך ישראלי בכיר מצוות בריזה כמפורט למעלה  
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית כנדרש
  • לינה במלונות נבחרים בדרגת תיירות 3-4  כוכבים
  • כלכלה חצי פנסיון ארוחות בוקר וערב במלונות.
  • ארוחת ערב בסופיה בליווי מוזיקה בולגרית.
  • תוכנית סיורים מלאה
  • דמי כניסה לכל האתרים בהתאם לתוכנית הטיול
  • רכבלים .
  • תחבורה באוטובוס תיירים
  • טיפים לנותני השרותים המקומיים
המחיר אינו כולל
  • ביטוח בריאות ומטען
  • ארוחות שאינן כלולות
  • שתיה בארוחות המוזמנות
  • הוצאות בעלות אופי אישי
דמי ביטול
  • 45-60  יום לפני היציאה לטיול –  150 יורו
  • 30-44  יום לפני היציאה לטיול –  295 יורו
  • 14-29 יום לפני היציאה לטיול –  750 יורו
  • 7-13 ימים לפני היציאה לטיול –  1150 יורו
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא מחיר הטיול

( מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א'-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)

לשימת לב המזמין

כי המדובר במוצר פרימיום וייחודי הכרוך בהשקעה והתאמה ללקוח, כאשר הזמנה מסוג זה אינה מבוצעת במכר מרחוק על פי שיווק אינטרנטי או דומה לכך.
יש לשים לב לתנאי הביטול הנקבעים בהתאם לספקי השירות השונים, כמו כן, כל ביצוע הזמנה מחייב אישור הלקוח מראש והסכמתו כי קרא מלא התנאים לרבות העובדה, כי עסקאות מסוג זה אינן מבוצעות באינטרנט, אלא באישור פרונטלי של הלקוח (לא מכר מרחוק), על כל ביצוע הזמנה מסוג זה יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן בתנאים המתאימים.

רישום, תאריך גביה , דמי קדימה ואפשרויות תשלום

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.
עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 150 יורו לאדם המהווה חלק ממחיר הטיול הסופי.
יתרת התשלום תיגבה עד 30 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).
(תנאי הביטול למעלה הם ההסכם בין המטיילים לחברה, ללא קשר לגובה המקדמה המשולמת עם קבלת טופס הרישום).
על טופס הרישום יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 6 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.

הבהרות

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל . כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול לא כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים. ההחזר יעשה בערכי המט"ח ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב ביום מסירת ההודעה.
** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה, למספר  03-5440055
   או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!
נא לוודא שהדרכון בתוקף לחצי שנה לפחות מיום הכניסה ל-6 חודשים.   
ביטוח ביטול נסיעה – טלפון אחד יכול לחסוך לך המון כסף !!!
אין היום שום ביטוח המכסה ביטול נסיעה חוץ מביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לסדר ביטוח בריאות התקף מ-60 יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. התשלום בכל מקרה מחושב על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום הזמנת הביטוח מחברת הביטוח.
לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח.
כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.
אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת אתה חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו.

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….
יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד':
1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט , החל מ-24 שעות לפני הטיסה.
2 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!
פיצול הקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (דיוויד).

ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.
לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי . אין לבריזה כל התחיבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי

חיסונים

על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות המחוזיות באזור מגוריך:
ירושלים –  רח' יפו 86                  02-5314811
תל אביב – רח' הארבעה 12      03-5684606
חיפה –     רח' פל"ים 15 א' – קרית הממשלה 04-8633111     
עפולה –   רח' ירושלים 4                04-6099002

לתשומת לבכם
  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.
  • יתכן היפוך סדר הימים בטיול
  • המלונות, מסלולי הטיול ולוח הזמנים תוכננו בקפידה, אם כי לוח זמנים מתוכנן במקומות אלה עשוי להשתבש בשל דרכים משובשות, מעברי גבול שאין לדעת בדיוק כמה זמן הם לוקחים וכד'.
  • עשינו את המיטב לבחירת מלונות נחמדים, המתאימים למסלול ולאווירת הטיול כולו. עם זאת על כל משתתף לדעת שרמת התיירות בה אינה רמה "מערבית".

בברכת טיול נעים מצוות בריזה

צפו >> טיולים מאורגנים לבולגריה