8 ימי טיול מנורמנדי לפריז תרבות ונופי האימפרסיוניסטים

טיול שחלקו שייט מפנק, מחבל נורמנדי ובריטאן לפריז והוא משלב את יופי הטבע עם ציוריותן של ערים ועיירות עתיקות – שרידי העבר המפואר של צרפת.
אזור החוף התפתח בייחוד בשנים האחרונות לרגל ציון 75 שנה לנחיתת כוחות בעלות הברית על חופי נורמנדי. הטיול המגוון כולל ביקור בחופים עליהם נחתו כוחות בעלות הברית במלחמת העולם השנייה, כפרים ציוריים וערי חוף. את הטיול נתחיל ונסיים בבירת צרפת, פריז, בה נוכל לטעום מהתרבות הצרפתית במלוא הדרה.

הטיול שלנו כולל:
  • בנורמנדי: הונפלר, טרוויל, דוויל, גשר נורמנדי                                               
  • ביקור וטעימות של ליקר בנדיקטין
  • חופי הנחיתה
  • יום סיור בפריז
  • ג'יברני – ביתו וגניו של קלוד מונה
  • כל הסיורים כלולים
  • ימים מלאים וסיורים מגוונים
  • על הספינה – אירוח על בסיס פנסיון מלא, כולל יין ושתיה קלה
  • הטיפ לצוות הספינה כלול

 

 

 

 

 

מסלול הטיול

מסלול הטיול

יום 1 נתב"ג - פריז - ג'יברני - טרוביל

נטוס מנתב"ג אל שדה התעופה שארל דה גול בפריס. לאחר שנפגוש את הנהג והאוטובוס נצא בדרכנו אל חופי האוקיינוס האטלנטי. בדרך נעצור לביקור בכפר ג'יברני GIVERNY, בו נמצאים ביתו וגניו המפורסמים ("החבצלות") של הצייר האמפרסיוניסט קלוד מונה. הביקור בבית האמן הידוע, מרגש מאוד ובייחוד הטיול בגנים היפניים ובערוגות הפרחים שהופיעו בציוריו של האמן. לסיום, ניסע מערבה ונגיע לקראת ערב לטרוביל העיר שאירחה את האצולה הפריזאית בסוף המאה ה-19 והונצחה על ידי גדולי האמנים האימפרסיוניסטים. לינה באזור טרוביל TROUVILLE.

יום 2 טרוביל - באיו - חופי הנחיתה - הונפלר - תחילת שייט

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעיר באיו  BAYEUX, בה נתוודע להיסטוריה של צרפת. נבקר במוזיאון השטיחים ובו שטיח מפורסם מהמאה ה-11 המתאר את הקרבות בין האנגלים לצרפתים. המשך היום יוקדש לסיור מקיף בחופי הנחיתה. נעבור דרך חופי אומהה OMAHA, קולביל סור מר COLEVILLE ובית הקברות האמריקאי, עד לתצפית על פונט דו הוק, שם היתה מוצבת סוללה גדולה של תותחים גרמנים. נמשיך בנסיעה לארומנש ARROMANCHES, ונבקר במוזיאון, בו נחזה בסרט דוקטומנטרי , המתעד את נחיתת כוחות הברית במקום בזמן מלחמת העולם השנייה. נגיע עם ערב להונפלור HONFLEUR . לאחר עליה לספינה והתארגנות בחדרים, ניפגש לקבלת פנים של צוות הספינה ונסב לארוחת הערב. לינה: בספינה. עגינה לילית.

 

טעימות שמפניה
גשר בפריז
יום 3 הונפלר - פקאאן - אטרטה

לאחר ארוחת הבוקר הראשונה בספינה, נצא לסיור בהונפלר HONFLEUR, עיירת נמל ציורית, ממנה יצא דה גונוויל בשנת 1503 לברזיל ובשנת 1608, סמואל דה שמפלן לייסוד העיר קוויבק. נטייל סביב הנמל , ברובע בתי העץ הנקרא סנט קטרין ונראה את הכנסייה שנבנתה מעץ על ידי חרשי העץ מהמספנות לאחר מלחמת 100 השנים. בתום הסיור, ניסע לפקאאן FECAMP, עיירת דייגים קטנה, המפורסמת בזכות הליקר הבנדיקטי המיוחד המיוצר כאן באזור מאז שנת 1510 על ידי הנזירים המקומיים במנזר בנדיקטיני יפה. נבקר בארמון, נלמד על תהליך ייצור ליקר הבנדיקטין ולבסוף, גם נטעם. לאחר נסיעה קצרה, נגיע לאטרטה ETRETAT  ונצא לסיור רגלי לאורך הצוקים  והחוף הפראי אשר שהיוו השראה לציורים המפורסמים של האימפרסיוניסטים קלוד מונה; גוסטב קורבה, ותוארו בסיפורי גי דה מופסאן ;אלכסנדר דיומה; ויקטור הוגו. לקראת ערב, חזרה לספינה בהונפלר. ארוחת ערב ולינה על הספינה. שייט לילי לעבר דולקיר DUCLAIR.

יום 4 דוקלייר- דרך המנזרים – רואן (שייט)

בשעות הבוקר, נבקר במסלול המפורסם "דרך המנזרים" אשר כולם מרשימים בגודלם. בין המנזרים נבקר בז'ומיאגס JUMIEGES אשר נבנה במאה השביעית, נהרס על ידי הוויקינגים ונבנה שוב במאה ה-12. המנזר התפרסם אחרי שהסופר ויקטור הוגו קרא לו "אתר העתיקות היפה ביותר בצרפת". נשוב לספינה ונמשיך בשייט לאורך הסיין והנופים הכפריים הטיפוסיים, לעבר רואן ROUEN, בירתה ההיסטורית של נורמנדי. בעת העגינה בנמל, נצא לסיור לילי ברואן. ארוחת ערב ולינה על הספינה. עגינה לילית.  

יום 5 רואן - ורנון (שייט)

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור מקיף בעיר העתיקה של רואן ROUEN ונתרשם מהשכונות הוותיקות, הקתדרלה היפה, רחוב היהודים וכיכר השוק המפורסמת, בה הועלתה זא'ן ד'ארק על המוקד. נשוב לספינה לארוחת צהריים ונמשיך בשייט לעבר ורנון VERNON. בזמן השייט על הסיין, ניתן לשכב על כיסא נוח על הסיפון העליון של הספינה ולהנות מנוף קסום של עיירות וטירות החולשות על המעבר בנהר. לקראת ערב, נגיע לורנוןארוחת ערב ולינה על הספינה. עגינה לילית.

יום 6 מאנטס לה ז'ולי- ארמון מלמזון - פריז (שייט)

היום נשוט למנט לה ז'ולי  MANTES LA JOLIE וננצל את העצירה לביקור בארמון מלמיזון- הנמצא בגדה המערבית של הסיין, כ15 קילומטר מלב פריז. מלמיזון היה ביתם של נפוליאון בונפרטה ואשתו הקיסרית ג'וזפין.מלמיזון התפרסם בעיקר בגלל גינת הורדים במקום שבה הצליחו לטפח כ – 250 זנים שונים של שושנים. בימי השיא של המקום הסתובבו שם חופשיים ברבורים שחורים, בנות יענה, למות וכל מיני חיות אקזוטיות. נשוב לספינה ונמשיך בשייט לעבר פריס PARIS. נעבור בסמוך לשכונת לה דפנס, הידועה בשל מבני הזכוכית העתידנים וארכיטקטורה מיוחדת. ארוחת הערב תוגש על הספינה ולאחריה, נהנה מערב גאלה. לינה: בספינה. עגינה לילית. 

מולן רוז'
נמל הונפלר צרפת
יום 7 פריז

לאחר ארוחת הבוקר, נעזוב את הספינה ונתחיל בסיור פנורמי בעיר האורות, . כולל רובע מונמאטר  MONTMARTRE . נחזור לספינה לארוחת צהריים ונצא שוב לביקור בלב לבה של פריס. נבקר בבית אופרה הלאומי של פריז, הנקרא אופרה גרנייה Palais Garnier. מדובר ביצירת מופת אדריכלי בסגנון ארכיטקטורת התאטרון של המאה ה-19. מעבר להיותה המבנה היקר ביותר שנבנה בבימי האימפרייה השנייה, הוא נחשב בזמנו ליצירת אמנות ומודל לחיקוי לבתי אופרה נוספים ברחבי אירופה. בתום הביקור, נעלה לקומה העליונה של גלרי לפאייט GALERIES LAFAYETTE ונוכל להנות מתצפית על גגות העיר. כמובן שיינתן זמן חופשי לקניות. לקראת ערב, נחזור לספינה, בה נתארגן, נאכל ארוחת ערב חגיגית. לינה על הספינה. עגינה לילית. 

יום 8 פריז - אובר סור אואז - ת"א

לאחר ארוחת הבוקר מוקדמת, נעזוב את הספינה וניסע לעבר עיירת אובר סור אואז. כאן בילה הצייר הנודע ואן גוך את חודשי חייו האחרונים עד סופו הטראגי ונסייר בסמטאות העיירה בעקבות האמן בדגול. בשעות אחר הצהריים, נמשיך לנמל התעופה לטיסה ישירה הביתה. 
(*) ייתכנו שינויים בסדר הביקורים

תאריכי יציאה ומחירים
תנאים כלליים
המחיר כולל
המחיר כולל
  • טיסות – טיסה ישירה לפריס  וחזרה 
  • מיסי נמל ודלק לפי הידוע ביום הגשת ההצעה. שינויים במרכיב זה ישפיעו על מחיר הטיול 
  • אוטובוס תיירים ממוזג עפ"י התוכנית 
  • תוכנית סיורים מלאה כמפורט לעיל
  • לינה במלון בדרגת תיירות טובה 
  • כלכלה: על בסיס פנסיון מלא על הספינה (כולל יין ושתיה קלה) ועל בסיס חצי פנסיון ביום הראשון.
  • הדרכה: מדריך בכיר מצוות בריזה ומדריכים מקומיים כנדרש 
  • ערכות שמע אישיות 
  • דמי כניסה לכל האתרים בהתאם לתוכנית הטיול
  • טיפים לנותני השרותים בחו"ל – כולל הטיפ לצוות הספינה
  • פגישת קבוצה עם המדריך לפני הטיול
המחיר אינו כולל
  • ביטוח בריאות ומטען
  • ארוחות שאינן כלולות
  • שתיה בארוחות שאינן כלולות בשייט
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • כל  סוג של הוצאה שלא צוינה ב"המחיר כולל"
טיסות אלעל

יציאה 05.04.2020 מנתב"ג בשעה 09:05 נחיתה בפריס בשעה 12:55

חזרה 12.04.2020 מפריס בשעה 18:50 נחיתה בנתב"ג בשעה 00:10 (ביום 12.4)

בית מלון

HOTEL MERCURE TROUVILLE   (או דומה לו)

ספינה

ספינת נהר MS SEINE PRINCESS ברמת 5 עוגנים

2 סיפוני מגורים וסיפון שיזוף עם כיסאות נוח

WIFI

מסעדה וסלון/בר בקומה העליונה

ציוד בחדר: טלויזיה, רדיו, מייבש שיער, כספת 

ארוחות שף, יין  ושתייה קלה חופשית

צוות מקצועי ושירוב אדיב

הערה:

חברת השייט וחברת בריזה שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם, תקלות בספינה, שינויים במפלס הים וכל מקרה המונע ביצוע התכנית המקורית… במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.

רישום, אפשרויות תשלום ודמי קדימה

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.

עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 300 יורו ממחיר הטיול הסופי.

יתרת התשלום תיגבה עד 45 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).

על טופס הרישום יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות: 

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.  

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית

שער הדולר / יורו :  נקבע ביום החיוב בפועל לפי שער העברות והמחאות גבוה . 

** בכל מקרה יוסדרו כל התשלומים לפני היציאה ** 

דמי ביטול 

מ-60 יום   ועד 45 יום לפני היציאה –  250 €   

44-34 יום לפני היציאה לטיול – 750 €

21-33 יום לפני היציאה לטיול – 1500 €

8-20 יום לפני היציאה לטיול –   2200  €

פחות מ-8 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא מחיר הטיול

מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א'-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל. כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול)ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל או פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה.
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!

על הלקוח/ה לבחור את מדיניות הביטול המתאימה לו/לה מבין שתי החלופות הבאות: 

הסבר על תנאי ביטול:

על הלקוח לבחור את מחיר הטיול (מופיע למעלה)בהתאם למדיניות הביטול המתאימה לו. נא לסמן את החלופה הנבחרת בטופס ההרשמה.

חלופה א' – החלופה הזולה יותר – מחיר טיול בהתאם למדיניות ביטול של נותני שירותי הקרקע (בתי מלון, תחבורה, כניסות, טיסות פנים, ארוחות)
מחוץ לישראל: לפי המפורט למעלה. כולל דמי הביטול של חברות תעופה.

במקרה של ביטול הטיול ביוזמת הנוסע, מכל סיבה שהיא, יחולו דמי ביטול מצטברים לפי הפירוט הבא: 

דמי ביטול 

כפי שמופיעים בגוף הטיול נכונים לאופציה א' (כנ"ל) 

הגדרות: ימי עבודה: ימים א'- ה', לא כולל חגים; ערך שירותי קרקע: מחיר הטיול 

חישוב דמי הביטול ייעשה מרגע קבלת הודעה בכתב במשרדי בריזה. ניתן לשלוח הודעת ביטול במייל או בפקס. החזר כספי יתבצע באותו מטבע ואופן תשלום: מזומן, ביטול עיסקה בכרטיס אשראי וכד'.

חלופה ב' – יקרה יותר – תוספת של 7% למחיר הטיול ולסכומי דמי הביטול כפי שהם מופיעים בגוף התכנית בחלופה א' למעלה

חלופה זו מקנה זכות ביטול בהתאם להוראות לחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ותקנותיו:

  1. ע"פ חלופה זו, הלקוח רשאי לבטל את הרשמתו לטיול בתוך ארבעה עשר ימים מיום הרשמתו לטיול ובלבד שמועד ביטול ההרשמה יעלה על שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד הטיול.
  2. ע"פ חלופה זו, לקוח שהינו אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים וימציא תעודת אזרח ותיק) או "אדם עם מוגבלות" – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות או "עולה חדש" –רשאי לבטל את הרשמתו לטיול בתוך ארבעה חודשים מיום הרשמתו לטיול ובלבד שמועד ביטול הרשמה יעלה על שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד הטיול.
  3. ע"פ חלופה זו, במקרה של ביטול ההרשמה לטיול, בריזה תחזיר ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את הסכום שהלקוח שילם על הטיול, בקיזוז דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטיול או 100 שקלים חדשים לאדם, לפי הנמוך מבניהם.

ביטוח בריאות לנוסע לחו"ל הוא גם ביטוח ביטול נסיעה מטעמי בריאות

מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לרכוש  ביטוח בריאות התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח. 

לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח. 

כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם. 

הבהרות לגבי ביטולים

דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל . כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול לא כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים. ההחזר יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל או פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה.

** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה, למספר  03-5440055
    או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!

אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת אתה חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו. 

נסיעה טובה מצוות בריזה

>> הכנסו למגוון טיולים מאורגנים בצרפת